Wij komen natuurlijk ook op bezoek als we beetje korting krijgen op het verblijf.quote:Op maandag 29 december 2025 10:57 schreef bitterbal het volgende:
die duitsers gaan begin feb weer weg dus dan wordt het misschien wat eenzaamMaar ik heb ook vrienden uit libie die ook elk jaar naar thailand komen dus grote kans dat zij na de ramadan, die is geloof ik in feb weer komen. En dan blijven ze wel lang, vorige jaar bleven ze uiteindelijk 3 maanden
Gierigquote:Op maandag 29 december 2025 10:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij komen natuurlijk ook op bezoek als we beetje korting krijgen op het verblijf.
krijg je sowiesoquote:Op maandag 29 december 2025 10:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij komen natuurlijk ook op bezoek als we beetje korting krijgen op het verblijf.
denk je dat het hier leuk zou vinden?quote:Op maandag 29 december 2025 10:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet hier helaas beetje op de centjes letten.
Niet helemaal mijn type vakantie, maar zou me er vast wel vermaken.quote:Op maandag 29 december 2025 11:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk je dat het hier leuk zou vinden?
Hm… dat is kut.quote:Op maandag 29 december 2025 10:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet hier helaas beetje op de centjes letten.
waar wil hij graag wonen?quote:Op maandag 29 december 2025 11:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet helemaal mijn type vakantie, maar zou me er vast wel vermaken.
Had het laatst met een collega over Thailand en hij was aan het overwegen er ook huisje te kopen over een paar jaar. Maar dan niet op een eiland omdat hij zich dan zou vervelen omdat je dan snel alles gezien hebt.
ja das wat lastig zeggen zo natuurlijk. Prijzen variėren onwijsquote:Op maandag 29 december 2025 11:07 schreef Ama het volgende:
Hoe duur is een retourtje dan @:bitterbal
Is ook wel weer zo.quote:Op maandag 29 december 2025 11:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das wat lastig zeggen zo natuurlijk. Prijzen variėren onwijs
Buiten hoogseizoen om is sowieso wel slim.quote:Op maandag 29 december 2025 11:09 schreef bitterbal het volgende:
ik betaal nu wel veel maar ik kies dan nu voor directe vlucht en premium economy. Is geloof ik zo'n 1500 euro.
Als je met emirates ofzo vliegt is het al honderden euro's goedkoper als je niet in hoogseizoen gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja is ook leuker. Nu klagen we dat het zo druk isquote:Op maandag 29 december 2025 11:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Buiten hoogseizoen om is sowieso wel slim.
Goed bezigquote:Op maandag 29 december 2025 10:46 schreef bitterbal het volgende:
maar ik ben al bezig om nieuwe vrienden te maken. Heb vandaag iemand mee uit eten gevraagd na al mijn moed bij elkaar geschraapt te hebben.Maar vandaag voelde hij zich niet zo goed dus hij zei deze week dat we kunnen gaan en hij stelde ook nog een andere plek voor waar we ook heen kunnen voor koffie.
Dus hopelijk komt hij er op terug
quote:Op maandag 29 december 2025 11:11 schreef bitterbal het volgende:
zien jullie dat icoontje onder die rechter foto? sinds een paar weken doet instagram dat maar heb geen idee waarom. Dat icoontje is de profiel foto van een ander profiel.hmm, nog niet eerder gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Sowieso leuker als er niet zoveel toeristen zijn.quote:Op maandag 29 december 2025 11:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is ook leuker. Nu klagen we dat het zo druk is
quote:Op maandag 29 december 2025 11:11 schreef bitterbal het volgende:
zien jullie dat icoontje onder die rechter foto? sinds een paar weken doet instagram dat maar heb geen idee waarom. Dat icoontje is de profiel foto van een ander profiel.Misschien is dat haar vriend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |