Gek hequote:Op maandag 29 december 2025 17:25 schreef Domnivoor het volgende:
Trump is boos op de toeristen.
[ afbeelding ]
Ze blijven weg.
Zou je dat willen bewijzen?quote:
Hoe de fuck zou ik dat moeten bewijzen.quote:
Wil je zeggen dat je het niet kan bewijzen?quote:Op maandag 29 december 2025 18:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoe de fuck zou ik dat moeten bewijzen.
Zoek maar plaatjes op het internet van een kip en een mus.![]()
Als ze maar leuk zijn is dat ook primaquote:Op maandag 29 december 2025 18:36 schreef chufi het volgende:
Daar zijn veel gelijksoortige filmpjes van ... gaten in de vloer en huisdieren ... kat vs hond
Dat wil ik inderdaad zeggen, dat ik het niet kan bewijzen.quote:Op maandag 29 december 2025 18:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je het niet kan bewijzen?
Een kip kan dus ook een mus zijn
aiquote:
Maar wordt nooit of te nimmer een badeend.quote:Op maandag 29 december 2025 18:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je het niet kan bewijzen?
Een kip kan dus ook een mus zijn
Heb je gezien wat jouw functie is?quote:Op maandag 29 december 2025 18:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar wordt nooit of te nimmer een badeend.
Ik hoef alleen maar wat te badderen.quote:Op maandag 29 december 2025 19:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je gezien wat jouw functie is?
En blijven drijven.quote:Op maandag 29 december 2025 19:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoef alleen maar wat te badderen.
Kijk even terug naar de afbeeldingen die ik vandaag gepost hebquote:Op maandag 29 december 2025 19:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoef alleen maar wat te badderen.
Hoi Lovelyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |