Ow die pleur ik altijd gelijk weg.quote:Op zondag 28 december 2025 15:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zwem in de inbussleutels, vaak werd zo'n ding meegeleverd bij een IKEA produkt.
Die baco alleen niet opdrinken tot je uitgestapt bent en de sleutels hebt opgeborgen.quote:Op zondag 28 december 2025 15:34 schreef kree het volgende:
onmisbaar voor mij en neem ik ook vaak mee als ik niet met auto kan komen.
duspol. platte kleine schroevendraaier. een oke voor als de WTB gasten het n iet hebben of klunen. paar grote baco.
ga toch maar even kijkenquote:Op zondag 28 december 2025 15:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb eerst dozen vol meuk weg te gooien, dat gereedschap komt later wel
Even op je to do lijst zetten voor volgend jaarquote:Op zondag 28 december 2025 15:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb eerst dozen vol meuk weg te gooien, dat gereedschap komt later wel
torxquote:Op zondag 28 december 2025 15:36 schreef kree het volgende:
raad dat ding aan trouwens wat ik net linkte, en is er ook nog met andere bitjes. maargoed hier meestal genoeg aan.
Kijk met torq en Nm heb ik wel in de auto, meestal niet nodig met die in mijn zak kom dik heel eind.
ja het schroefje, ik doelde op hoeveel Newton meter je ze vast moet zetten als alternatief.quote:
Dat is torque.quote:Op zondag 28 december 2025 15:38 schreef kree het volgende:
[..]
ja het schroefje, ik doelde op hoeveel Newton meter je ze vast moet zetten als alternatief.
Meestal doe ik ze op gevoel trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |