Voordeel is dat we nu de 100 lege clichés van Martin niet horen.quote:Op zondag 28 december 2025 16:31 schreef wimderon het volgende:
Kan Instagrammeisje Pien niet stoppen met schaatsen, dit gedoe met Martin die de hele afstand niet doet is niet goed.
Pien mag ik graag zien.quote:Op zondag 28 december 2025 16:31 schreef wimderon het volgende:
Kan Instagrammeisje Pien niet stoppen met schaatsen, dit gedoe met Martin die de hele afstand niet doet is niet goed.
Elk nadeel heeft zijn voordeelquote:Op zondag 28 december 2025 16:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voordeel is dat we nu de 100 lege clichés van Martin niet horen.
True, maar ook daar verwacht ik geen wonderen.quote:
Tot 100 meter gaat het prima!quote:Op zondag 28 december 2025 16:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is voor een schaatsster best lastig.
Laatst stond Martin ook ineens aan de desk in plaats van Erben om te analyseren toen Joep gereden had. In Calgary of Salt Lake was dat.quote:Op zondag 28 december 2025 16:33 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Slaat ook gewoon nergens op, wat dat betreft doet Erben het gewoon netjes.
Toch vind ik een "Oei, oei, oei" best wel fijn; dan weet je dat het spannend wordt.quote:Op zondag 28 december 2025 16:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voordeel is dat we nu de 100 lege clichés van Martin niet horen.
In vroeger tijden zat Herbert ook vaak naast Snoeksquote:Op zondag 28 december 2025 16:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hier hetzelfde; weet niet wie nu de hoofdcommentator is
Erben zei een tijdje terug in een podcast dat hij er zelf geen problemen mee heeft, maar dat het vanuit de NOS soms "opgelegd" wordt. Zal ook geen toeval zijn dat hij precies analyseert als zijn zoon niet schaatst deze weekquote:Op zondag 28 december 2025 16:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Laatst stond Martin ook ineens aan de desk in plaats van Erben om te analyseren toen Joep gereden had. In Calgary of Salt Lake was dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |