Ik vind dat de Nederlander ook gewoon heeft geleverd door de lijst voorlopig op 1 liedje na volledig Borsatovrij gemaakt te hebben.quote:Op zondag 28 december 2025 11:40 schreef alopio het volgende:
Ik heb trouwens nog geen Borsato of Zipje en Zopje gehoord. Dus ik ga prima
quote:Op zondag 28 december 2025 11:42 schreef alopio het volgende:
Na regen komt zonneschijn
Na zuur komt zoet
Na muzikale ooraids komt muzikaal genot
en daarna weer ooraidsquote:Op zondag 28 december 2025 11:42 schreef alopio het volgende:
Na regen komt zonneschijn
Na zuur komt zoet
Na muzikale ooraids komt muzikaal genot
Ik vind dit juist wel 1 van de beste eigenlijkquote:Op zondag 28 december 2025 11:43 schreef Tussle266 het volgende:
Ik vind ABBA een beetje te aanwezig en dit is er dan wel eentje die we mogen schrappen.
allemaal de schuld van de asielzoekers!quote:
Top 3quote:Op zondag 28 december 2025 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit juist wel 1 van de beste eigenlijk
Nee een mooi houten Xenos bord voor in de huiskamerquote:Op zondag 28 december 2025 11:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]je moet er een tegeltje van maken
Ik zit hem een beetje in het midden van de 18 (?), dus dan haal je de cut van 5 niet.quote:Op zondag 28 december 2025 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit juist wel 1 van de beste eigenlijk
hier had ook de franse versie kunnen staanquote:
Ja dat is nog beterquote:Op zondag 28 december 2025 11:44 schreef alopio het volgende:
[..]
Nee een mooi houten Xenos bord voor in de huiskamer
Toen is de groeistop begonnen?quote:Op zondag 28 december 2025 11:44 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Dit een heel optreden lang doorstaan als 16jarige helemaal vooraan tussen de boomers op Pinkpop 2000, want KoRn kwam daarna op hetzelfde podium.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |