Ja, hier kon ik op wachten natuurlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
quote:Op zondag 28 december 2025 10:27 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja, hier kon ik op wachten natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
is wel vervelendquote:Op zondag 28 december 2025 10:35 schreef LTVDK het volgende:
Klinkt alsof die een schijtprobleem heeft
1 grote omeletquote:
Kinderenquote:
Ja klopt, maar misschien kan die dan beter naar zijn voeding kijken of naar de dokter gaan ipv deze ellende uitwerpenquote:
misschien is dit juist wat helptquote:Op zondag 28 december 2025 10:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja klopt, maar misschien kan die dan beter naar zijn voeding kijken of naar de dokter gaan ipv deze ellende uitwerpen
Hij heeft Gilles de la Tourette, dacht ik. Zieligheidsbonus?quote:
Ik hoop het van harte voor hem, maar de volgende keer doet die dat maar op het toilet met de deur dicht en de microfoon uitquote:
quote:Op zondag 28 december 2025 10:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik hoop het van harte voor hem, maar de volgende keer doet die dat maar op het toilet met de deur dicht en de microfoon uit
Doe dan Useless Man maar in de lijstquote:Op zondag 28 december 2025 10:37 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Hij heeft Gilles de la Tourette, dacht ik. Zieligheidsbonus?
Iets prikkelends levert het iig niet op.
Ik vind het een schreeuwlelijk, die Lewis Capaldi.quote:Op zondag 28 december 2025 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind zijn zangstem niet fijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |