Er klopt iets nietquote:Op dinsdag 30 december 2025 14:34 schreef derLudolf het volgende:
Dus je besteld "Set 6x kom Boerenbont" en je krijgt
[ afbeelding ]
Da’s toch wel mijn ergste nachtmerriequote:Op dinsdag 30 december 2025 15:08 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Net ff in Calais geweest naar de carrefour daar. Zit naast de chunnel. Veel Autos die aan het wachten waren. Zie net dat er een stroomuitval is en er mensen in de Tunnel vastzitten
Iemand onder de 70 die Boerenbont bestelt?quote:
Mocht je nog een reis ter plekken willen boeken. Ik heb goede ervaring met han.travelquote:Op dinsdag 30 december 2025 12:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ohh ja daar wilde ik ook wel heen. Maar we gaan maar 1 week. Dus wordt Cameron highlands en pangkor island.
Ik zeg niets want ik was jonger toen ik een oostenrijkse versie van boerenbont kochtquote:Op dinsdag 30 december 2025 15:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Iemand onder de 70 die Boerenbont bestelt?
Oh wauw dat is veel waterquote:Op dinsdag 30 december 2025 15:45 schreef z80 het volgende:
[..]
Mocht je nog een reis ter plekken willen boeken. Ik heb goede ervaring met han.travel
Goedkoop en netjes.
In mijn geval viel er een boottocht en tracktocht in het water. Dit werd duidelijk gecommuniceerd en foto's waarom het niet door kon gaan. En kreeg het geld direct terug, bij de terugreis naar KL.
Dit zou een riviertje moeten zijn met kabbelend water. Met wat vlak voor vertrek bleek, een eilandje in het midden.
[ afbeelding ]
Hier is het eiland weer gedeeltelijk boven water.
[ afbeelding ]
En dit was onder andere de reden waarom de tracktocht niet door kon gaan. Waarbij dit slechts het pad naar de start is.
[ afbeelding ]
En vlak voor vertrek even de Digital Arrivel Card invullen. MDACquote:Op dinsdag 30 december 2025 12:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Welk nationale park?
Ik ga over ruim 2 weken naar kuala lumpur. Was het daar ook zo nat?
Ik ga vanavond weer eens The Birdcage kijkenquote:Op dinsdag 30 december 2025 15:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik zeg niets want ik was jonger toen ik een oostenrijkse versie van boerenbont kocht![]()
En het is heel veel beter dan een servies wat een vriendin ooit had. Wanneer je je eten ophad zag je een bloederig jachttafereel![]()
Aan Singapore mis je niet heel veel meer. Ze staan daar al een tijdje stil, en worden door omliggende landen en steden ingehaald. De stad is 1 grote bouwput. En het wordt voor voetgangers steeds lastiger. Met verkeerslichten die je beter stoplichten kunt noemen. En heel erg lang op rood blijven.quote:Op dinsdag 30 december 2025 14:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Thuis!
Welkom terug @:z80 Singapore vond ik, wat ik ervan zag, best wel mooi maar de klamme hitte zorgde er wel voor dat ik nooit meer die richting op ben gegaan. Liever 45gr in een woestijn dan 30 graden Singapore.
En de ouders weten dit of maakt het niet uit?quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:16 schreef fietsie het volgende:
En... hop, de eerste. Zulk fijn volk, de "vrienden" van de buurjongens.
Ik was er 3 weken voor werk, meestal zat ik in de taxi van hotel naar kantoor vv. er was wel een parkje in de buurt van het hotel en winkels maar vond buiten zijn echt niet grappigquote:Op dinsdag 30 december 2025 16:27 schreef z80 het volgende:
[..]
Aan Singapore mis je niet heel veel meer. Ze staan daar al een tijdje stil, en worden door omliggende landen en steden ingehaald. De stad is 1 grote bouwput. En het wordt voor voetgangers steeds lastiger. Met verkeerslichten die je beter stoplichten kunt noemen. En heel erg lang op rood blijven.
En de bekende wijken zijn nu toeristenvallen geworden. Little India is nu tig de zelfde eet tentjes met opdringerige verkopers. En de foodhal begint ook eenheidsworst te worden. Chinatown gaat ook die kant op. Maar heeft nog wel wat leuke straatjes aan de rand.
Ben er nu een paar keer geweest. Maar dit was waarschijnlijk de laatste keer.
Ah goeie tip! Dat wist ik niet. Heb al een esim klaar staan met een paar GBquote:Op dinsdag 30 december 2025 15:54 schreef z80 het volgende:
[..]
En vlak voor vertrek even de Digital Arrivel Card invullen. MDAC
Gratis!!!
Doe je dat niet, zoals ik. Aangezien ik papier gewend ben. Dan moet je dat daar doen.
Op een computer met een wachtrij digibeten. Of een sim kopen en een link scannen. Sim kost maar een paar euro.
Nooit gezien en toevallig vanochtend gedownload op de tablet. Onze vakantie tvquote:Op dinsdag 30 december 2025 15:58 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik ga vanavond weer eens The Birdcage kijken
Bekijk deze YouTube-video
Ze weten het, verbieden het maar de 'vrienden' lopen net van het erf af, en daarna weer terug.quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En de ouders weten dit of maakt het niet uit?
Hier is het redelijk rustig, vanochtend op de fiets hoorde ik wel iets maar nu al een tijdje niet meer. Dit is het derde jaar dat vuurwerk verboden is, misschien dat het eindelijk doorgedrongen is
Je bent in het mooie deel van het land aangekomen ja?quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:39 schreef derLudolf het volgende:
[ afbeelding ]
Je kunt me herkennen aan een gele muts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |