Dat is het inderdaad, veel te vlak. Het is allemaal een beetje zoals dit. Goed gezongen en vast goede lyrics. Maar mijn god wat is het vlakquote:Op zondag 28 december 2025 05:57 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ergens doe ik het, en tegelijkertijd gaat haar muziek (afgezien van in een gekke bui misschien Shake it off) in geen honderd jaar op.
Veel te vlak.
Nu een webcam beeld dat iemand ligt te meuren op de bank.quote:Op zondag 28 december 2025 05:57 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dit is waarom ik niet naar de cafe stream kijk
Als je (zoals ik) geen tekstenluisteraar bent, heb je er weinig aan. Ja, als makkelijk in het gehoor liggend werk/studeer/afwas-behang.quote:Op zondag 28 december 2025 05:58 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dat is het inderdaad, veel te vlak. Het is allemaal een beetje zoals dit. Goed gezongen en vast goede lyrics. Maar mijn god wat is het vlak
Dat is dan nog wel leukquote:Op zondag 28 december 2025 05:59 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Nu een webcam beeld dat iemand ligt te meuren op de bank.
Komt door die swifties, als de hype voorbij is blijven een paar krenten over.quote:Op zondag 28 december 2025 05:58 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dat is het inderdaad, veel te vlak. Het is allemaal een beetje zoals dit. Goed gezongen en vast goede lyrics. Maar mijn god wat is het vlak
Veel ervan zijn al sinds ongeveer 2008 fan. Dat zijn nu dertigers, misschien vroege veertigers.quote:Op zondag 28 december 2025 06:00 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Komt door die swifties, als de hype voorbij is blijven een paar krenten over.
Dit was vorig jaarquote:
quote:Op zondag 28 december 2025 06:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ben echt gesloopt. Zeer zund dat ik nummertje 1000 niet ga redden, maar ik ga er eens mee pitten
Dan zet je spotify maar even aan.quote:Op zondag 28 december 2025 06:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dit soort nummers houden me niet wakker hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |