Het leven van Robert Gesink is sowieso een beetje een Griekse tragedie.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die heeft trouwens ook wel een enorm triest kutjaar gehad met het verlies van zijn vrouw
Verrekquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben de ketchup, jij de fles
Wat heftig op zo'n jonge leeftijd.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die heeft trouwens ook wel een enorm triest kutjaar gehad met het verlies van zijn vrouw
Aldus de man die volgende week moet werkenquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:29 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje egoïstisch dat je je eigen belang boven ons collectieve belang stelt, maar vooruit.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:31 schreef 4-elements het volgende:
Dit wordt me teveel. Aju. Tot morgen.
Ik moet op dit moment toch ook even in haar investeren, timing is helaas wat ongelukkig ja. Als hier consequenties aan verbonden zijn, dan neem ik die maar evenquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:30 schreef peaceman het volgende:
1 week per jaar ben je van ons @:Mthebassman
Hier heb ik dus jaren over zitten verzinnen. Waar het me aan deed denken. Dit is m inderdaad.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben de ketchup, jij de fles
quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:31 schreef 4-elements het volgende:
Dit wordt me teveel. Aju. Tot morgen.
deze is prima jaquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:30 schreef MTheBassman het volgende:
Deze van Adele vind ik gewoon mooi
quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
De wenkbrauwen waren 4 voor de prijs van 2 in de playback hoek.
Ik speel een cruciale rol in het effectief laten draaien van onze rechtsstaatquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:31 schreef alopio het volgende:
[..]
Aldus de man die volgende week moet werken
Niet te serieus nemenquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik moet op dit moment toch ook even in haar investeren, timing is helaas wat ongelukkig ja. Als hier consequenties aan verbonden zijn, dan neem ik die maar even
Ik mag hopen dat dat eindelijk voorbij is voor hem, hoeveel kan er nog mis gaan.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:30 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het leven van Robert Gesink is sowieso een beetje een Griekse tragedie.
De panter truitjes ook met korting zie ikquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
De wenkbrauwen waren 4 voor de prijs van 2 in de playback hoek.
Gesink is helaas niet voor het geluk geboren neequote:Op zaterdag 27 december 2025 23:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat heftig op zo'n jonge leeftijd.
de rest van de ambtenaren, inclusief tweede kamer, doet toch niks die week. Ze merken het waarschijnlijk niet eens als je niet komt werkenquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik speel een cruciale rol in het effectief laten draaien van onze rechtsstaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |