Ruim je het zelf even op?quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:26 schreef alopio het volgende:
Dit is fantastisch
Broekje uit genot hoor dit. Boh
Uit de regio zekerquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, wel de zanger. Maar niet de zanger.
Dan wel weer weinig verval.quote:
je vriendin is er?quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:27 schreef MTheBassman het volgende:
Broekje is hier inmiddels ook uit
Je bent samen met je vriendinquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:27 schreef MTheBassman het volgende:
Broekje is hier inmiddels ook uit
En vorig jaar ook al een dag hoger dan in 2023. Zie ik nu. Volgend jaar Man in the Box op de keuzelijst dan maar!quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:27 schreef Tussle266 het volgende:
Deze staat trouwens haast een dag hoger dan vorig jaar. Iemand?
quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:17 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Nummertje over de Condor van Varsseveld
morgen pasquote:
zij past zich maar aanquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
morgen paskans bestaat dat ik jullie morgen even moet verlaten dus. Jullie kunnen vast een dag prima zonder mijn nonsens
Dus in 2029 staat het op oudjaar?quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:28 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
En vorig jaar ook al een dag hoger dan in 2023. Zie ik nu. Volgend jaar Man in the Box op de keuzelijst dan maar!
niks huilsmileysquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:28 schreef PippenScottie het volgende:
Vanavond is eigenlijk de enige top 2000 nacht dat ik ongegeneerd door kan halen.
Volgende week moet ik werken
Totdat je vriendin weer genoeg heeft van jouw nonsensquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
morgen paskans bestaat dat ik jullie morgen even moet verlaten dus. Jullie kunnen vast een dag prima zonder mijn nonsens
Ik vind het een beetje egoïstisch dat je je eigen belang boven ons collectieve belang stelt, maar vooruit.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die heeft trouwens ook wel een enorm triest kutjaar gehad met het verlies van zijn vrouwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |