Dat sowieso.quote:
Deze man weet.quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Charles Mason en Jeremiah Dixon kwamen in november 1763 in Philadelphia aan. Hun eerste taak was het vaststellen van het begin van de lijn, 15 mijl ten zuiden van het zuidelijkste puntje van Philadelphia. Hier plaatsten zij een grenssteen. Dat was het beginpunt van hun metingen die de grens op het schiereiland Delmarva tussen Pennsylvania en Maryland, een rechte lijn naar het zuiden, moest vaststellen die later de grens tussen Delaware en Maryland zou vormen.
Ah zo is de meme 'You had one job' ontstaan. Waarbij men later pas deze is gaan gebruiken als je juist iets fout doet.quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Charles Mason en Jeremiah Dixon kwamen in november 1763 in Philadelphia aan. Hun eerste taak was het vaststellen van het begin van de lijn, 15 mijl ten zuiden van het zuidelijkste puntje van Philadelphia. Hier plaatsten zij een grenssteen. Dat was het beginpunt van hun metingen die de grens op het schiereiland Delmarva tussen Pennsylvania en Maryland, een rechte lijn naar het zuiden, moest vaststellen die later de grens tussen Delaware en Maryland zou vormen.
Hier sluit ik mij aan. En dan ben ik nog wel liefhebber van het werk van Knopfler. Maar ja hier is de invloed van de saaie country van James Tayor ook wel te groot.quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:55 schreef EDMAN- het volgende:
Dit vind ik, sorry, net zo goed/slecht als dat nummer hiervoor.. waarom zou dit zoveel beter zijn?
Gitaar dan.. okay...
Hij kan zeker watquote:Op zaterdag 27 december 2025 20:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hier sluit ik mij aan. En dan ben ik nog wel liefhebber van het werk van Knopfler. Maar ja hier is de invloed van de saaie country van James Tayor ook wel te groot.
Sinds wanneer is James Taylor country?quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hier sluit ik mij aan. En dan ben ik nog wel liefhebber van het werk van Knopfler. Maar ja hier is de invloed van de saaie country van James Tayor ook wel te groot.
Nou ja meer folk, maar zijn muziek is altijd wel een mix van de voor mij suffere genres geweest.quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:58 schreef Isorden het volgende:
[..]
Sinds wanneer is James Taylor country?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |