Dit is nog wel een grotere klacht eigenlijk.quote:
Ik heb liever de Franse ciderquote:Op zaterdag 27 december 2025 19:28 schreef Mikeytt het volgende:
In de VK heb je vele soorten apple cider in de supermarkt.![]()
In Nederland doorgaans alleen Apple Bandit, wat ook niet hele goede apple cider isWaarom is dit godendrankje nooit aangeslagen in Nederland??? Veel lekkerder dan een biertje.
Ik lust het allebei. Maar Franse cider is echt héérlijk als het warm is hoorquote:Op zaterdag 27 december 2025 19:34 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Daar is, gek genoeg, vrijwel niemand het mee eens.
Nooit gehad. Alleen Britse (Ierse?) merken. Kan je dat in Nederland makkelijk kopen ergens?quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb liever de Franse cider
Vroeger wel. Gewoon bij de AH. Nu niet meer geloof ikquote:Op zaterdag 27 december 2025 19:42 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nooit gehad. Alleen Britse (Ierse?) merken. Kan je dat in Nederland makkelijk kopen ergens?
Zeker de brut soorten!quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik lust het allebei. Maar Franse cider is echt héérlijk als het warm is hoor![]()
Paardenkut van apfelkorn vond ik vroeger wel lekker.quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:10 schreef ToT het volgende:
Apfelkorn though!![]()
![]()
In mijn studententijd enorm hard daar van moeten nekken en ik heb het sindsdien nooit meer gelust!
Daar zit IETS meer alcohol in ookquote:Op zaterdag 27 december 2025 20:10 schreef ToT het volgende:
Apfelkorn though!![]()
![]()
In mijn studententijd enorm hard daar van moeten nekken en ik heb het sindsdien nooit meer gelust!
Ja, bij de AH XL hebben zo ook alleen Apple Banditquote:Op zaterdag 27 december 2025 20:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vroeger wel. Gewoon bij de AH. Nu niet meer geloof ik
Jij ook al, ooit een keer een fles van leeg gedronken na een paar pullen bier omdat ik dacht dat er nog maar weinig in zat, dat viel tegen, zelden zoveel moeten kosten na drankquote:Op zaterdag 27 december 2025 20:10 schreef ToT het volgende:
Apfelkorn though!![]()
![]()
Ooit een keer van alles door elkaar gezopen, en m'n mede-studenten spoorden me aan voor 1 laatste glaasje.quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:15 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Jij ook al, ooit een keer een fles van leeg gedronken na een paar pullen bier omdat ik dacht dat er nog maar weinig in zat, dat viel tegen, zelden zoveel moeten kosten na drank
quote:
Gewoon te krijgen bij de Aldi.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:31 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dit is nog wel een grotere klacht eigenlijk.
Niet dusquote:Op zaterdag 27 december 2025 20:20 schreef Hetekip het volgende:
[..]
[..]
Gewoon te krijgen bij de Aldi.![]()
Oeps sorry, in de war met Duitse Aldi. Spijt mij.
Bestaan er nog meer Aldi's dan?quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:20 schreef Hetekip het volgende:
[..]
[..]
Gewoon te krijgen bij de Aldi.![]()
Oeps sorry, in de war met Duitse Aldi. Spijt mij.
In Duitsland hebben ze veel andere dingen dan hier.quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:23 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Bestaan er nog meer Aldi's dan?
Je hebt Noord en Zuid.quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:23 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Bestaan er nog meer Aldi's dan?
En toch zo dichtbij, wat een wondere wereld.quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
In Duitsland hebben ze veel andere dingen dan hier.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |