Beste Symbolische Frank,quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:01 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Dat jij denkt dat vrouwen 's nachts niet meer veilig over straat kunnen, komt gewoon omdat je Wilders gelooft en denkt dat er continu overal buitenlanders op de loer liggen om iedere vrouw die ze in een donker straatje tegenkomen te verkrachten.
Heb je al een wapen bij als je naar buiten gaat?
Ik zou mij helemaal negeren als ik jou was, dat bespaart mij de moeite hetzelfde te doen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:16 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ok jij bent dus gewoon een dorpsgek, genoteerd.
Ik zou het graag willen, maar jouw stupiditeit schreeuwt gewoon om een reactie.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:18 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ik zou mij helemaal negeren als ik jou was, dat bespaart mij de moeite hetzelfde te doen.
Niet geheel onverstandig als je niet de volgende Lisa wilt worden.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:01 schreef SymbolicFrank het volgende:
Heb je al een wapen bij als je naar buiten gaat?
Je gelooft het niet, je weet het gewoon zeker? Dat alle buitenlanders gevaarlijk tuig zijn die alles kapot maken en dat we ons daar tegen moeten wapenen? En het probleem is net, dat al die buitenlanders ook een puddingbuks bij zich hebben, die ze maar wat graag in jouw vrouw en dochters willen legen?quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:17 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Beste Symbolische Frank,
Lees mijn bericht nog eens. Dat is namelijk helemaal niet wat ik zeg.
Kom me maar antwoorden als je het begrepen hebt.
Ik heb altijd een puddingbuks bij me inderdaad.
Ja nee laat maar, je bent nog stommer dan ik dachtquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:24 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Je gelooft het niet, je weet het gewoon zeker? Dat alle buitenlanders gevaarlijk tuig zijn die alles kapot maken en dat we ons daar tegen moeten wapenen? En het probleem is net, dat al die buitenlanders ook een puddingbuks bij zich hebben, die ze maar wat graag in jouw vrouw en dochters willen legen?
Heb je ook buitenlandse vrienden?
Vertel het je vrienden, dan kunnen jullie allemaal lekker lachenquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:29 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Ja nee laat maar, je bent nog stommer dan ik dacht![]()
Zet jezelf even voor lul vent
Dat is gewoon online terug te vinden.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:36 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Dat klinkt niet geloofwaardig.
Stom gelul dit.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:37 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
In Pakistan is het 100, als je een inwoner een Nederlandse IQ toets laat doen als ze geen Nederlands spreken, zal het een heel stuk lager zijn.
Sterker nog. Ik twijfel nog die ooit geneukt heeft.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Goeie genade wat een een blinde idioot ben jij zeg.![]()
Je hebt toevallig geen 16 jarige dochter?
Echt nu pas, ongehoord Nederland (ja wat je er ook van vind) heeft dit al eens eerder onder de aandacht gebracht. Maar dat is helemaal niet opgepakt.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Bijzonder, in de doofpot omdat ze bepaalde achtergronden wilden beschermen
Mooi dat nieuwsuur het ook heeft opgepakt
Dat is nog een understatement. De gruweldaden van Pakistaanse verkrachtingsbendes bagatelliseren met 'jamaar autochtonen verkrachten ook' is totaal krankjorum.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:41 schreef Richestorags het volgende:
@:SymbolicFrank gaat niet echt lekker dit of wel?
Daarom moet je niet op die idioten reageren.quote:Op zondag 28 december 2025 00:06 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Dat is nog een understatement. De gruweldaden van Pakistaanse verkrachtingsbendes bagatelliseren met 'jamaar autochtonen verkrachten ook' is totaal krankjorum.
Bron?quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:19 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Er komen door wetenschappelijk onderzoek steeds meer aanwijzingen dat besnijdenis een schadelijke invloed heeft op de ontwikkeling van de hersenen. Er is nog niet aangetoond dat besnijdenis de kans vergroot dat de jongen later een zedendelinquent wordt, maar ik denk dat het nog maar een kwestie van tijd is.
Door een vergelijkbare mindset inderdaad.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:51 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Vraag eens aan Groot Wassink.
Ik kan dit soort retoriek nooit helemaal duiden...quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:45 schreef SymbolicFrank het volgende:
In mijn ervaring zijn de meeste buitenlanders veel vriendelijker dan Nederlanders.
Klinkt altijd als een fantasie.quote:Op zondag 28 december 2025 01:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik kan dit soort retoriek nooit helemaal duiden...
Doe ik, en daar zitten fijne mensen tussen en kloothommels, zoals overal.quote:Op zondag 28 december 2025 02:11 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Klinkt altijd als een fantasie.
Van mensen die niet tussen de migranten wonen.
Juist islam.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:06 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik betwijfel of de islam hier een rol speelt. Het lijkt mij eerder dat het hier gaat om een bepaald slag Pakistaanse mannen die nooit een moskee van binnen zien.
De verklaring is oikofobie, een stoornis.quote:Op zondag 28 december 2025 01:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik kan dit soort retoriek nooit helemaal duiden...
Goed gezegd, zo is het.quote:Op zondag 28 december 2025 02:38 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik hou mijn meiden er compleet van weg. Je ziet ze vastgebonden zitten tot hun vierde in de buggy in de supermarkt met ma constant een telefoon onder de hoofddoek, daarna gaan ze compleet los in de kleuterklassen… meppen juffen en gooien met meubilair. Afvoeren die handel.
Dat kutjoch met zijn gun in Capelle, idem. Fijn dat zijn pleegmoeder hem mist, de rest van het zooitje was er klaarblijkelijk al klaar mee. Tenzij er wat financieel mee te vangen is.
Hier zit er ook weer een, die mag met zijn “houding” in unit twee (groep5/8) in de hoek rustig afwachten tot er plek is in de jeugdzorg… joch is zes. Ouders hebben geen contact met school en spreken geen Nederlands.
Het jochie spreekt ook geen Nederlands, ouders wonen al 8 jaar hier.
Wat doen die lui hier?
In bepaalde delen van Afrika ook niet.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:00 schreef Hyaenidae het volgende:
Het heeft te maken met cultuurverschillen, in Pakistan zou dit niet onder verkrachting vallen.
Dat kan je vast wel met feiten en cijfers onderbouwen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:25 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Verreweg het meeste seksuele misbruik wordt uitgevoerd door de rijke en machtige autochtonen. En daar hoor je zelden wat over. Ok, nu met Epstein, maar zelfs dat is wat as dat de doofpot is ontsnapt. En zelfs dan. Melanie heeft Trump bijna zeker zo ontmoet ...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |