Menig Pakistaan krijgt inmiddels een vergunning in nlquote:Op zaterdag 27 december 2025 19:00 schreef Hyaenidae het volgende:
Het heeft te maken met cultuurverschillen, in Pakistan zou dit niet onder verkrachting vallen.
Lekker alle Pakistanen naar het VK sturen dus.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:00 schreef Hyaenidae het volgende:
Het heeft te maken met cultuurverschillen, in Pakistan zou dit niet onder verkrachting vallen.
Dat zou ik dan weer niet doen, maar goed wie ben ik?quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Menig Pakistaan krijgt inmiddels een vergunning in nl
Of we sturen Kluun er gewoon op af!quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:24 schreef Sodeknetters het volgende:
Iemand zou de Chinezen moeten vertellen dat Paki’s naar kip smaken. Is het zo over.
Paki pangang 😱quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:24 schreef Sodeknetters het volgende:
Iemand zou de Chinezen moeten vertellen dat Paki’s naar kip smaken. Is het zo over.
Vragen wij ons allemaal afquote:Op zaterdag 27 december 2025 19:37 schreef Straatcommando. het volgende:
Hoe kan dat nu nog steeds spelen?
Het eerste geloof ik wel, maar het tweede niet. Ik denk eerder dat deze misdaadvorm (“grooming”) in Pakistan niet kan plaatsvinden omdat vrouwen en meisjes daar beter “beschermd” zijn, in die zin dat ze nooit alleen op straat mogen. Het is, denk ik, de combinatie van de Pakistaanse patriarchale cultuur in een moderne vrije samenleving die Engeland is, waardoor dit probleem ontstaat.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:00 schreef Hyaenidae het volgende:
Omdat wegkijken daar een ander niveau heeft aangenomen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:37 schreef Straatcommando. het volgende:
Vraag eens aan Groot Wassink.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:37 schreef Straatcommando. het volgende:
Bang voor eigen veiligheid, ook.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Omdat wegkijken daar een ander niveau heeft aangenomen.
Zelfs de politie doet niets met aanwijzingen, bang om als racistisch te worden afgeschminkt.
Starmer staat daar aan het roer.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:37 schreef Straatcommando. het volgende:
Omdat het nog steeds onder het tapijt wordt geveegd.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:37 schreef Straatcommando. het volgende:
quote:Two abuse survivors have quit their roles in the government's inquiry into grooming gangs.
Fiona Goddard and Ellie Reynolds resigned from the inquiry's victims and survivors liaison panel on Monday in protest at how the government had handled the process.
In her resignation letter, Ms Reynolds said she felt the inquiry had become "less about the truth and more about a cover-up", while both women raised concerns about the two shortlisted chairs having backgrounds in policing and social services.
https://www.bbc.com/news/articles/cy5qkq7zex3o
Als je het filmpje gezien had, zie je dat de situatie nu wel veranderd is, jeugdzorg en politie hebben excuses aangeboden, en er worden inmiddels mensen veroordeeld.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:37 schreef Straatcommando. het volgende:
Vergeet de ideologie zelf niet.quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:09 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik denk dat er twee belangrijke oorzaken zijn waarom juist veel moslimmannen dit gedrag vertonen, namelijk inteelt en besnijdenissen.
Ik betwijfel of de islam hier een rol speelt. Het lijkt mij eerder dat het hier gaat om een bepaald slag Pakistaanse mannen die nooit een moskee van binnen zien.quote:
Ik ben erg benieuwd hoe besnijdenis hier volgens jou invloed op heeft.quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:09 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik denk dat er twee belangrijke oorzaken zijn waarom juist veel moslimmannen dit gedrag vertonen, namelijk inteelt en besnijdenissen.
Blanke mensen hebben helaas geen 'ingroup preference' zoals andere volkeren hebben. Bang om voor racist te worden versleten.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:37 schreef Straatcommando. het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |