Als De Boo en Nuis zich beide 2x kwalificeren is die binnen jaquote:Op zaterdag 27 december 2025 19:40 schreef vaarsuvius het volgende:
11de plek matrix is wel een zekerheidje, laten we niet dramatisch gaan doen, NOSsers...
Vd Bunt of Bergsma kan ook nog bij winst op de 10 morgenquote:Op zaterdag 27 december 2025 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als De Boo en Nuis zich beide 2x kwalificeren is die binnen ja
Wennemars 1000 en 1500 in top 2 kan ook nog als Nuis bv faaltquote:Op zaterdag 27 december 2025 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat deed Wust ook in haar 1ste seizoen als commentaar-damequote:Op zaterdag 27 december 2025 19:42 schreef Mansjester het volgende:
Schouten herhaalt alleen maar de commentatoren
Of een Van de Bunt of Bergsma die de 10 km wint.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De kans is ook wel klein dat ze er nog buiten valtquote:Op zaterdag 27 december 2025 19:49 schreef heywoodu het volgende:
Aan Wennemars' gezicht te zien is daar niet echt ruim bekend dat Schulting nog heel erg moet hopen op gunstige resultaten.
Voor Nuis lijkt me de 1500 sowieso wel de grootste kans op een medaillequote:Op zaterdag 27 december 2025 19:53 schreef TheVulture het volgende:
Baasje Jenning![]()
Wennemars lijkt me ook wel een zekerheidje inderdaad, zal voor Kjeld en Prins nog lastig worden op de 1000m
Altijd tegen jou.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:58 schreef Zorro het volgende:
KUTNOS
Ik had de stream even stilgezet, liep nog wat achter. Stopt ie er ineens mee omdat de livestraeam is afgelopen.
WAAROM KAN JE PAUZEREN ALS HET TOCH WORDT AFGEKAPT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |