Ik wil niet morgen naar Japan, maar later in 2026 pasquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
stel niet uit wat je morgen wilt doen
wat moeten we vertellen?quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:39 schreef essnhills het volgende:
Maar vertel Grmbl, ik was er gister niet ondanks alle verwoedde pogingen hier
Is populair. Collega is net geweest en mijn manager gaat in mei. Lennon wil ook graag, maar wij (nog) niet.quote:
Ergens in de Balkans lijkt me mooi, Bosnië/Kroatië of zo. Anders noord-Spanje of Griekenland een keer.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:37 schreef peaceman het volgende:
Waar gaan jullie naartoe op holiday komend jaar?
Chop Suey is de enige SOAD in de lijst dti jaarquote:
Ruziezoeker gespot.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:39 schreef Isorden het volgende:
[..]
Krijg je er van als je patat eet ipv friet
je kan toch vast boekenquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:40 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik wil niet morgen naar Japan, maar later in 2026 pas
Mag Lennon al alleen?quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is populair. Collega is net geweest en mijn manager gaat in mei. Lennon wil ook graag, maar wij (nog) niet.
Grmbl zijn mening over groene dagquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:39 schreef essnhills het volgende:
Maar vertel Grmbl, ik was er gister niet ondanks alle verwoedde pogingen hier
quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:28 schreef LTVDK het volgende:
Mja Green Day, het jammere van hun nummers is dat er vaak 1 heel leuk element in zit maar de overige 90% van het nummer gezapige herhaling is
quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:39 schreef Isorden het volgende:
[..]
Krijg je er van als je patat eet ipv friet
Albanie zitten wij ook naar te kijkenquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ergens in de Balkans lijkt me mooi, Bosnië/Kroatië of zo. Anders noord-Spanje of Griekenland een keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |