Dat lijkt me geen goed ideequote:Op zaterdag 27 december 2025 17:23 schreef YoopY het volgende:
Geef kat of hond een halve spacecake en ze hebben nergens last van.
Pro tip.
Altijd of alleen met Oud & Nieuw?quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:32 schreef Ama het volgende:
Ik heb haar pas sinds januari dus ik weet niet zo goed hoe ze het doet. Ik had gevraagd aan haar vorige eigenaar maar daar zat ze opgesloten in een kamertje dus weten ze niet.
Vrijwel altijd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Vrijwel altijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
En CBD druppels?quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:30 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen goed ideeLaat de wiet (?) er maar uit.
Gewoon een prima webshop hoor.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:10 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Jij denkt, toch even proberen.Maar ik heb geen idee, ‘Medpets’, tja…
Nee dat niet. Maar ik geef sowieso niks aan de kat. Ze overleefd het wel.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:12 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar zou jij dat middel ook geven?
En in plaats daarvan wat? Dit is echt een pro-tip. De dieren zijn even van de wereld, precies wat je wilt. Nadelige effecten: buiten wat veel slaap enzo nog nooit wat gemerkt van bij-effecten, zo die er al zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:30 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen goed ideeLaat de wiet (?) er maar uit.
Het was een serieuze vraag (maar heb er zelf geen ervaring mee, mijn hond is ex-Joegoslaaf dus wel wat gewendquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:10 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Jij denkt, toch even proberen.Maar ik heb geen idee, ‘Medpets’, tja…
Maar goed heb even gelezen maar als ik iets zoek zou ik dit best overwegen ja.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:12 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar zou jij dat middel ook geven?
Ik heb geen verstand van wiet en ik vertrouw het ook niet helemaal. Diegenen die wiet roken zien mij iets te bleek. Maar doe wat je denkt dat goed is!quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:14 schreef YoopY het volgende:
[..]
En in plaats daarvan wat? Dit is echt een pro-tip. De dieren zijn even van de wereld, precies wat je wilt. Nadelige effecten: buiten wat veel slaap enzo nog nooit wat gemerkt van bij-effecten, zo die er al zijn.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:23 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van wiet en ik vertrouw het ook niet helemaal. Diegenen die wiet roken zien mij iets te bleek. Maar doe wat je denkt dat goed is!
quote:In tegenstelling tot THC heeft CBD geen psychoactieve eigenschappen. Dit wil zeggen dat je hond of kat er dus niet high of stoned van wordt en het ook niet verslavend werkt voor een dier.
Doe wat je denkt dat goed is. Ik heb zelf geen huisdieren dus ik weet dat allemaal niet.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:18 schreef r_one het volgende:
[..]
Het was een serieuze vraag (maar heb er zelf geen ervaring mee, mijn hond is ex-Joegoslaaf dus wel wat gewend).
De druppels zijn speciaal voor honden (of katten) in een andere dosering dan voor mensen. En Medpets is een betrouwbare webshop.
Ik heb het verder niet opgezocht maar ik denk dat ze er rustiger van worden.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:25 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar hij valt er alleen van in slaap…?
Het is echt bij toeval gebeurt. Een kat van ons heeft serieus een halve plak gegeten en ergens 1,5 dag geslapen. Door alles heen, geen enkel probleem. Geen nadelige bij effecten geconstateerd.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb het verder niet opgezocht maar ik denk dat ze er rustiger van worden.
Maar je moet dan wel weten hoeveel hij maximum mag hebben.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:35 schreef YoopY het volgende:
[..]
Het is echt bij toeval gebeurt. Een kat van ons heeft serieus een halve plak gegeten en ergens 1,5 dag geslapen. Door alles heen, geen enkel probleem. Geen nadelige bij effecten geconstateerd.
Als je jengelende dreumes van anderhalf een plak spacecake eet zal-ie ook door z'n middagdutje heen slapenquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:35 schreef YoopY het volgende:
[..]
Het is echt bij toeval gebeurt. Een kat van ons heeft serieus een halve plak gegeten en ergens 1,5 dag geslapen. Door alles heen, geen enkel probleem. Geen nadelige bij effecten geconstateerd.
Tja. Wij hadden het toen niet echt afgemeten; de kat heeft zich gewoon zat gegeten en is gaan pitten.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:53 schreef r_one het volgende:
[..]
Als je jengelende dreumes van anderhalf een plak spacecake eet zal-ie ook door z'n middagdutje heen slapen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |