Ik vind neet oet lottum ergerquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:09 schreef ok01 het volgende:
En dan moeten we zo nog met het gedrocht van Ge Reinders dealen
Ik Rowwen Hezequote:Op zaterdag 27 december 2025 16:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vind neet oet lottum erger
Voetbal en de achternaam Driessen, name a worse combinationquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:09 schreef Gunner het volgende:
Tijdens de voetbal door blijven luisteren
Leo Driessen doet het commentaar. Nog meer reden om te muten.
Liverpool gaat dit sowieso weer verknallen want jota en emotiesquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:09 schreef Gunner het volgende:
Sinaasappelsap na het tandenpoetsenquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:11 schreef Isorden het volgende:
[..]
Voetbal en de achternaam Driessen, name a worse combination
In de Top 2000 hebben we ook wel wat pareltjes van Driessen gehad.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:09 schreef Gunner het volgende:
Touchéquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Sinaasappelsap na het tandenpoetsen
Ik heb geen idee hoe laat ik thuis was, zal mijn maat eens vragen hoe laat we naar huis gingenquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:01 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Lekker
Gisteren was bij ons het grote kerstdiner, volgens mij was het half drie tegen de tijd dat men naar huis ging, lag om half vier op bed
Dat duurt nog wel ffquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de Top 2000 hebben we ook wel wat pareltjes van Driessen gehad.
Lees jij de Telegraaf ja?quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:12 schreef essnhills het volgende:
Ik heb een pistachekoekje bij de T
Driessen is wel consequent, want dat was ook reden te muten.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de Top 2000 hebben we ook wel wat pareltjes van Driessen gehad.
Ik geniet deze dagen van een heerlijke Marcovrije Top 2000.quote:
mag wel dubbel zo lang durenquote:
Huh?quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lees jij de Telegraaf ja?
Denk dat die de afkorting T anders leest en niet als theequote:
Nou, dat valt het komende uur ook nog tegen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:15 schreef MTheBassman het volgende:
Zo, alle taken klaar voor vandaag. Nu alleen muziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |