B Van Dijk Godquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:32 schreef Moonversion het volgende:
https://www.knalradar.nl
Dat is toch echt de website waar je de hardste knallen kunt melden, maar het blijkt dat in mijn gemeente er niemand is die deze site gebruikt heeft, toch zijn er meerdere knallen te horen.
[ link | afbeelding ]
Staat er niks op zijn youTube channel ? of zit ie op Twitch , zou ook nog kunnen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:49 schreef Hetekip het volgende:
[..]
B Van Dijk GodHoe zou het met hem gaan
DE ADMIRAALHILVERSUM
![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:05 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Wat probeer jij me nou aan te smeren. Dit heeft helemaal niks met haar te maken
Dat gaat het wel, omdat dit topic er 5 dagen geleden ook al was, en FOK! toen is gaan trollen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:57 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Pics van Yvonne zonder dr tieten
Nee is helemaal op zwart gegaan, ook geen idee hoe die rechtszaken zijn afgelopen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:05 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Staat er niks op zijn youTube channel ? of zit ie op Twitch , zou ook nog kunnen.
Ik had geen idee. Ik haal het wegquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:07 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
[..]
Dat gaat het wel, omdat dit topic er 5 dagen geleden ook al was, en FOK! toen is gaan trollen.
Of denk je dat met B van Dijk ook iemand anders bedoeld wordt
Je zou denken dat bij de naam B van Dijk, bij iedereen een lampje gaat branden.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:07 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
[..]
Dat gaat het wel, omdat dit topic er 5 dagen geleden ook al was, en FOK! toen is gaan trollen.
Of denk je dat met B van Dijk ook iemand anders bedoeld wordt
Hier staat het een en ander maar verder niks nieuws.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:08 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Nee is helemaal op zwart gegaan, ook geen idee hoe die rechtszaken zijn afgelopen.
Is er iemand die meer weet?
Jammer, had gehoopt dat er nu wel meer bekend was, ook de berechting van de stalkers... Een vent van 39 was gewoon betrokken haha.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:15 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Hier staat het een en ander maar verder niks nieuws.
Had ik ook gewoon kunnen zijn aaahaha omdat ik ook geen leven heb en mijn plezier moet halen uit het onderuit trappen van anderen hahahaahaha ja ik ben een dader en geen slachtoffer aaahahahaquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:25 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Jammer, had gehoopt dat er nu wel meer bekend was, ook de berechting van de stalkers... Een vent van 39 was gewoon betrokken haha.
Ik ken een Bil van Dijk.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:14 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Je zou denken dat bij de naam B van Dijk, bij iedereen een lampje gaat branden.
En Nova is zijn kind. Het net sluit zich volledig!quote:
Dat ie de tering achter z'n hartklep krijgtquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:31 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dit soort verzoekjes worden meestal wel gehonoreerd @:ggmm
Het wordt er zo niet beter op. Ik denk eerder aan een weekje om even af te koelen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat ie de tering achter z'n hartklep krijgt
. Niet @:GGMM
Jij bent wel erg streng zeg.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het wordt er zo niet beter op. Ik denk eerder aan een weekje om even af te koelen.
Doe er dan wat aan, lulletje rozenwater.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:17 schreef GGMM het volgende:
De kerstgedachte is wel heel snel wegebt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |