Nieuwe radiator laten installeren. Of systeem met automatische ontluchting.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:18 schreef GGMM het volgende:
Hoe dan ook, ik wil m'n verwarming ontluchten maar die 'knop' voor dat ontluchten is een beetje vervormd geworden over de jaren en weggeroest, dus de ontluchter (dat sleuteltje) werkt nu niet meer.
Weet iemand wat hier een goede oplossing voor zou zijn.
Ja bedankt hans ik was eigenlijk opzoek naar een methode die niet duizend euro kostquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:19 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Nieuwe radiator laten installeren. Of systeem met automatische ontluchting.
Gat in elk radiator boren en dan afplakken met ducktapequote:Op zaterdag 27 december 2025 18:18 schreef GGMM het volgende:
Hoe dan ook, ik wil m'n verwarming ontluchten maar die 'knop' voor dat ontluchten is een beetje vervormd geworden over de jaren en weggeroest, dus de ontluchter (dat sleuteltje) werkt nu niet meer.
Oh... Uhm iemand zoeken die het zwart doet, scheelt toch al weer.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja bedankt hans ik was eigenlijk opzoek naar een methode die niet duizend euro kost
Jezus bestaat niet, sint ook niet en de moeder van Bambi is dood.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:17 schreef GGMM het volgende:
De kerstgedachte is wel heel snel wegebt
Ik heb mijne kapotgeslagen met een hamer terwijl ik hem los probeerde te krijgen. Ik raad je deze tip ten strengste af.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:18 schreef GGMM het volgende:
Doch rechtvaardig.quote:
Opgelostquote:Op zaterdag 27 december 2025 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
@:yvonne Je was deze quote nog vergeten, maar idd smakeloze "grap"!
Je moet er ook niet op blazenquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:40 schreef Jahr00n het volgende:
ik zit hier als een gek carbid te blazen maar nog geen meldingen gehad zo te zien
Een cobra 6quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja bedankt hans ik was eigenlijk opzoek naar een methode die niet duizend euro kost
Hij heeft best nog wel een grote tijd hier op dit forum rondgehangen tot ergens augustus dit jaar, over de uitslag van de rechtzaken is mij niets bekend of dat uiteindelijk tot een veroordeling is gekomen of niet (heb de hoop van wel maar op rechtspraak.nl is niets te vinden)quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:49 schreef Hetekip het volgende:
[..]
B Van Dijk GodHoe zou het met hem gaan
DE ADMIRAALHILVERSUM
![]()
Hopelijk komt hij ooit nog terug hier.quote:Op zondag 28 december 2025 08:39 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Hij heeft best nog wel een grote tijd hier op dit forum rondgehangen tot ergens augustus dit jaar, over de uitslag van de rechtzaken is mij niets bekend of dat uiteindelijk tot een veroordeling is gekomen of niet (heb de hoop van wel maar op rechtspraak.nl is niets te vinden)
Is dit niet 'gewoon' te doen via de CV ketel ? Anders zou ik het niet weten.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:18 schreef GGMM het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |