Ja het past wel bij het nerd gehaltequote:Op zaterdag 27 december 2025 15:48 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik blijft het ook wel een wat gekke stem vinden, maar het past ook wel bij Rush of zo.
Mooi zeg. Hoe dankbaar ookquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:48 schreef Evenstar het volgende:
Volgens mij wel eens eerder verteld, maar bij dit nummer moet ik altijd denken aan een patiënt die groot Rush fan was. Wij konden voor en na zijn behandeling altijd minutenlang kletsen over muziek. Bij zijn laatste behandeling had ik dit nummer van Rush opgezet. Hij kon dat zo waarderen, tranen in zijn ogen en daarna nog een uur nagepraat terwijl mijn collega's mij over overnamen. Ik moet er altijd weer aan denken rond deze tijd, hoop dat het goed met hem gaat! Was zo'n positief persoon met een geweldige instelling
Ik had echt een geweldige baan wat dat betreft en dat mis ik soms nog wel nu ik in Zweden woon. Vooral de dankbaarheid inderdaadquote:
Vond het toch echt als een vrouw klinkenquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:50 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]nee, tenzij er recent iets is veranderd
Soup is good food!quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:50 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Nou, t volgende uur is ook niet veel soeps
Lekker veel Coldplay, ik reken het goed.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:50 schreef Poppejans1.4 het volgende:
En zoiets in Zweden doen?quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:50 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik had echt een geweldige baan wat dat betreft en dat mis ik soms nog wel nu ik in Zweden woon. Vooral de dankbaarheid inderdaad
Ja, de nummers zijn best vet om te spelen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:49 schreef MTheBassman het volgende:
Overigens is Geddy Lee ook een meer dan prima bassist, boh
Nieuw binnen?quote:
Kunnen we weer wat nuttige dingen doen, beetje huishouden en zulksquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:50 schreef Poppejans1.4 het volgende:
The Hills of House of Balloons of Lost in the fire, maar allemaal 0 kans.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:51 schreef LTVDK het volgende:
The Weeknd vind ik meestal een beetje generiek nietszeggend. De enige plaat van hem die ik er in zou willen is de remix van Kavinsky - Odd Look
He bah huishoudenquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen we weer wat nuttige dingen doen, beetje huishouden en zulks
Of weer verder dutten op de bankquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
begint anders fenomenaalquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:50 schreef Poppejans1.4 het volgende:
De hele top2000 is veel Coldplay, of je dat lekker kunt noemen, hou ik even in het middenquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Lekker veel Coldplay, ik reken het goed.
Of datquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of weer verder dutten op de bank
Van die verstandige volwassen uitsprakenquote:
Er is ook Suzan en Freek ja, dus niet alleen maar Coldplayquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:52 schreef camilero het volgende:
[..]
De hele top2000 is veel Coldplay, of je dat lekker kunt noemen, hou ik even in het midden
Ben nu wat serieuzer bezig met de taal hier, maar het zal wel lastig blijven. Behandeling zelf kan ik hier ook wel doen denk ik, is niet heel bijzonder. Alleen zit een groot deel van de kunst ook in patiëntcontact en dan moet je een taal wel heel goed beheersen. Iemand aanhoren, kunnen reageren, op gemak stellen etc.quote:
Dit, het is kerst. Yolo dit datquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Van die verstandige volwassen uitspraken
Bah
Of nu Imagine Dragons, zelfde categoriequote:Op zaterdag 27 december 2025 15:53 schreef alopio het volgende:
[..]
Er is ook Suzan en Freek ja, dus niet alleen maar Coldplay
Rare ideeën hou jij er op naquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel. Hoe gaat het met de taal?quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:53 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ben nu wat serieuzer bezig met de taal hier, maar het zal wel lastig blijven. Behandeling zelf kan ik hier ook wel doen denk ik, is niet heel bijzonder. Alleen zit een groot deel van de kunst ook in patiëntcontact en dan moet je een taal wel heel goed beheersen. Iemand aanhoren, kunnen reageren, op gemak stellen etc.
Je hebt je wasmachine opgehangen?quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb vandaag een wasmachine aangezet en al opgehangen.
Is dat niet zwaar een wasmachine ophangen?quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb vandaag een wasmachine aangezet en al opgehangen.
Van alles wat ja, voor elk wat wilsquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:53 schreef alopio het volgende:
[..]
Er is ook Suzan en Freek ja, dus niet alleen maar Coldplay
https://www.redballoon.net/bork.htmlquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:53 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ben nu wat serieuzer bezig met de taal hier, maar het zal wel lastig blijven. Behandeling zelf kan ik hier ook wel doen denk ik, is niet heel bijzonder. Alleen zit een groot deel van de kunst ook in patiëntcontact en dan moet je een taal wel heel goed beheersen. Iemand aanhoren, kunnen reageren, op gemak stellen etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |