Ah, dat is mss wel de reden dat ze in Thailand zijn blijven plakken jaquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:20 schreef alopio het volgende:
[..]
Zal hij de oppas/nanny/hulp in de huishouding doen?
Of een inburgeringscursusquote:
Ik ook niet. Wel met Jimi Hendrix.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb minder met Jimmy Hendriks
Ligt aan mij natuurlijkquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb minder met Jimmy Hendriks
Ik zie het probleem niet.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:28 schreef LTVDK het volgende:
Alweer CCR, heb ik voor mijn gevoel al best veel gehoord
Da is gewon goeien handelquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Franske!
Hop, ge gooit 'm zo in d'n laai!
Wel alles gejat van de band, jammer weer ditquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:28 schreef Isorden het volgende:
De ouwe baas kan het nog prima
[ link | afbeelding ]
Edit this setlist | More John Fogerty setlists
Dat krijg je met bands die veel goede muziek hebben uitgebracht.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:28 schreef LTVDK het volgende:
Alweer CCR, heb ik voor mijn gevoel al best veel gehoord
Weert, komt wel dichtbij zo.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:28 schreef Isorden het volgende:
De ouwe baas kan het nog prima
[ link | afbeelding ]
Edit this setlist | More John Fogerty setlists
Nee ik vind het prima muziek, maar heb ze gewoon al best veel gehoord, staan ze allemaal opeens primetime zekerquote:
Nee van CCR niet van The Bandquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Wel alles gejat van de band, jammer weer dit
Niet te verwarren met de The The bandquote:
ik CCR even vliegen of zo, neem me niet kwalijk.quote:
Als ik nu een nieuwe zou moeten kopen dan ging ik voor de Sony WH-1000XM6. Maar heb ook geen idee wat je budget is.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:28 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Moet trouwens nog een nieuwe koptelefoon gaan kopen, iemand suggesties toevallig?
Sony WH1000 serie, heb er al 4 jaar plezier van.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:28 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Moet trouwens nog een nieuwe koptelefoon gaan kopen, iemand suggesties toevallig?
Nee, das The Beatles grapjasquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:31 schreef Isorden het volgende:
[..]
Loesoe in de sky met diamonds om je nek?
Die van mij (Green RIver) staat er helaas niet inquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:29 schreef Arizona het volgende:
CCR
Al vind ik het lager genoteerde As long as I can see the light nog mooier, dat was een stemplaat.
Die vind ik een tikkeltje aan de dure kant.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:30 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Als ik nu een nieuwe zou moeten kopen dan ging ik voor de Sony WH-1000XM6. Maar heb ook geen idee wat je budget is.
Ik heb helemaal geen jas aan.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nee, das The Beatles grapjas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |