The Bitcoin Family https://en.wikipedia.org/wiki/Didi_Taihuttuquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Is dit de cast van t nieuwe seizoen flodder?
Die stem vind ik juist zo geweldigquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:15 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind muziek niet zo slecht maar ik kan heel slecht tegen zijn stem
quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:15 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind muziek niet zo slecht maar ik kan heel slecht tegen zijn stem
Nee dat niet, maar wel allebei genietenquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat zeker, maar qua stijl weer niet
Daarom staat de B ook tussen haakjes, Ik wist even niet de plaats van vorig jaarquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:17 schreef Isorden het volgende:
[..]
Slechte bonus als ie 257 plekken zakt
FloDDER GENOT BTWquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Is dit de cast van t nieuwe seizoen flodder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Naakt ingespeeld.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:18 schreef Gretzl het volgende:
Iemand nog een leuke anekdote over een zekere pianasolo?
Hij speelde verschillende stukjes als optie voor in t midden, maar uiteindelijk kozen ze voor de hele mikmak bij elkaar op t einde want te goedquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:18 schreef Gretzl het volgende:
Iemand nog een leuke anekdote over een zekere pianasolo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |