Hij kan sowieso niet praten volgens zijn vader.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:06 schreef ootjekatootje het volgende:
Hij komt uit Oekraïne en spreekt zeer slecht Nederlands. Mensen kunnen moeite hebben hem te begrijpen.
Dit.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:05 schreef maily het volgende:
Ach wat sneu ... hopelijk weer gauw ongedeerd terecht!
Misschien lag er ijs en wilde die erop gaan staan. Ik kan me eigelijk geen ander scenario voorstellen, zeker omdat hij nog niet gevonden is.quote:Op maandag 29 december 2025 10:52 schreef raptorix het volgende:
Ook veel water in die omgeving, ik vrees toch dat hij daar in gevallen is.
Zo een jongen valt behoorlijk op, en ik denk dat in die omgeving dat hij wel herkent is als hij nog rond zou lopen.
Het zou denk ik kunnen, ik vermoed dat in die kleinere slootjes daar met Kerst ijs heeft kunnen liggen.quote:Op maandag 29 december 2025 12:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Misschien lag er ijs en wilde die erop gaan staan. Ik kan me eigelijk geen ander scenario voorstellen, zeker omdat hij nog niet gevonden is.
Ik vrees dat dit ook gebeurd is, de kans dat hij nog in leven is wordt steeds kleinerquote:Op maandag 29 december 2025 12:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Misschien lag er ijs en wilde die erop gaan staan. Ik kan me eigelijk geen ander scenario voorstellen, zeker omdat hij nog niet gevonden is.
Kan toch? Het is ongeveer een uurtje wandelden.quote:Op maandag 29 december 2025 14:24 schreef blomke het volgende:
[..]
Dan heeft ie de route/viaduct onder de spoorbaan en de A22 gevolgd, anders kan je daar niet komen .....
Hmm, ligt er iets in die tent onder dat zeiltje?quote:
Nou ja, er is een lichaam gevonden, dus dat zou best kunnen..quote:Op maandag 29 december 2025 14:55 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hmm, ligt er iets in die tent onder dat zeiltje?
Ja, maar de rest staan in dat water naast die boot te kijken. Die lijkwagen zijn toch altijd zwart?quote:Op maandag 29 december 2025 14:55 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hmm, ligt er iets in die tent onder dat zeiltje?
Nee hoor. En het kan ook een busje zijn van de onderzoekers. [Stond hier laatst in mijn straat ook, werd er een woning onderzocht bij een overlijden].quote:Op maandag 29 december 2025 15:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, maar de rest staan in dat water naast die boot te kijken. Die lijkwagen zijn toch altijd zwart?
Het is daar altijd stervens drukquote:Op maandag 29 december 2025 14:30 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Kan toch? Het is ongeveer een uurtje wandelden.
quote:Op maandag 29 december 2025 14:21 schreef marcb1974 het volgende:
Lichaam gevonden .............
Niet bekend of het hem is
https://www.ad.nl/binnenl(...)e-milan-16~a1f3651f/
Ik denk dat de politie nog wel op zoek gaat naar beelden. Ze weten hoe laat hij thuis vertrokken was. Maar het was eerste kerstdag en rond dat tijdstip zitten de meeste mensen dan aan de kerstdis.quote:Op maandag 29 december 2025 18:54 schreef blomke het volgende:
Wat mij verbaast .... (maar dat zal aan mij liggen): op zo'n druk punt met zoveel auto's, fietsers, voetgangers en winkels .... niemand gezien wat er gebeurde ... niemand gezien dat die jongen bij de wal kwam ....???
Ik vermoed dat ze dan wel camerabeelden hebben van wat er gebeurt is.quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:46 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-het-leven~a7499a02/
Onderzoek is gesloten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |