Ow zeker wel. Maar ergens lonkt een lekkere stoel ook wel.quote:Op zaterdag 27 december 2025 14:22 schreef Vliegbaard het volgende:
Nieuwe bank die wél lekker zit is geen optie?
Het is vaak een afweging tussen comfort en design en dan komt smaak natuurlijk ook om de hoek kijken.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow zeker wel. Maar ergens lonkt een lekkere stoel ook wel.
Alleen er zit wel eens verschil tussen wat je denkt dat lekker zit tov de realiteit.
Dus vooral benieuwd naar meningen rer inspiratie
Ik vind die Poang best wel lelijk, maar ze zitten wel heerlijk, ja.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:06 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het is vaak een afweging tussen comfort en design en dan komt smaak natuurlijk ook om de hoek kijken.
Zo vind ik zo'n zit-ei (pod) echt fantastisch, maar zou ik dat niet snel in huis halen.
Het ontwerp van IKEA's Poäng stoot niet veel mensen tegen het hoofd en je hebt veel opties. Omdat het zo'n langlopende serie is, heb je ook 3rd party aanbieders van bekleding ervoor. Het is echt een heel comfortabele stoel (ik zou wel kiezen voor een hoge rugleuning met nekkussen), maar smaken verschillen, dus
ik zou gewoon even de deur uit en zelf gaan testen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |