abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 december 2025 @ 14:17:51 #1
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_219614621
Als t topic beter ergens anders past, dan graag verplaatsen. Gedachte was dat hier veel lezers zijn.

Ik ben van plan meer te gaan lezen en aangezien mijn bank niet lekker zit zoek ik iets van een stoel.
Qua houding zit ik graag met opgetrokken knieën of nouja, het liefst mijn knieën qua hoogte boven mn heupen.

Dus zat te denken aan zon stoel waar je heerlijk met opgetrokken benen kan zitten,n zon 1.5 stoel of iets.
Maar werkt dat ook in de praktijk of waar aan te denken.

Dus hoor graag jullie ervaring en ideeën voor de perfecte stoel!

Alvast bedankt :)
pi_219614711
Nieuwe bank die wél lekker zit is geen optie?
pi_219615283
Of een paar dikke kussens en een grote sprei of deken.

En anders ga je naar een meubelzaak en gewoon proberen.

Als je met een budget zit, kan je altijd nog voor een paar tientjes een Poäng van marktplaats halen. Die dingen zitten niet voor niets zo lang in het assortiment en zijn er ook als schommelstoel.

[ Bericht 85% gewijzigd door Jordy-B op 27-12-2025 15:16:31 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zaterdag 27 december 2025 @ 15:05:38 #4
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_219615523
Ik zou zeggen een oorstoel (zo eentje als Ollie B. Bommel had.) Dan koop je ‘m met een poef voor je benen. Tafeltje ernaast voor je drankje.
pi_219615991
Deze heb ik:

https://www.ikea.com/nl/n(...)ftebo-geel-00262879/

Zit heerlijk, is diep en breed, dus je kan jezelf zo uitgebreid opgevouwen als je wil
Kussen zijn fijn. Ik ben dol op deze stoel

zaterdag 27 december 2025 @ 18:11:10 #6
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_219618735
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2025 14:22 schreef Vliegbaard het volgende:
Nieuwe bank die wél lekker zit is geen optie?
Ow zeker wel. Maar ergens lonkt een lekkere stoel ook wel.
Alleen er zit wel eens verschil tussen wat je denkt dat lekker zit tov de realiteit.

Dus vooral benieuwd naar meningen rer inspiratie
pi_219621577
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 18:11 schreef Cue_ het volgende:

[..]
Ow zeker wel. Maar ergens lonkt een lekkere stoel ook wel.
Alleen er zit wel eens verschil tussen wat je denkt dat lekker zit tov de realiteit.

Dus vooral benieuwd naar meningen rer inspiratie
Het is vaak een afweging tussen comfort en design en dan komt smaak natuurlijk ook om de hoek kijken.

Zo vind ik zo'n zit-ei (pod) echt fantastisch, maar zou ik dat niet snel in huis halen.

Het ontwerp van IKEA's Poäng stoot niet veel mensen tegen het hoofd en je hebt veel opties. Omdat het zo'n langlopende serie is, heb je ook 3rd party aanbieders van bekleding ervoor. Het is echt een heel comfortabele stoel (ik zou wel kiezen voor een hoge rugleuning met nekkussen), maar smaken verschillen, dus
ik zou gewoon even de deur uit en zelf gaan testen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')