Dit kan echt niet meerquote:
Gelukkig staat dat er niet inquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:26 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Club Tijuana drinks are free gemist?quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:26 schreef 4-elements het volgende:
Voor het eerst dat ik Wham hoor deze maand.
ik heb ze de 24e in het zicht van de haven gehoordquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:26 schreef 4-elements het volgende:
Voor het eerst dat ik Wham hoor deze maand.
Blijf dat gevoel vasthouden, want er komt zo weer wat aanquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:26 schreef Cupfighter het volgende:
Zelden blij om Wham te horen maar na dat zoutloze nummer wel
Gretzl gekleurdquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:26 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nooit begrepen wat mensen daar grappig aan vonden.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:27 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Gelukkig staat dat er niet in
Heb ik niet voorbij horen komen idd.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Club Tijuana drinks are free gemist?
Idemquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:27 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Nooit begrepen wat mensen daar grappig aan vonden.
Het is grappig omdat het irritant is.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:27 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Nooit begrepen wat mensen daar grappig aan vonden.
Hé, er zit een knop op je teeveequote:Op zaterdag 27 december 2025 10:27 schreef alopio het volgende:
Die karaoke stand is ook irritant zeg
WHAMAGEDDON DIT JAAR EINDELIJK WEER EENS OVERLEEFDquote:
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:28 schreef Gretzl het volgende:
[..]
WHAMAGEDDON DIT JAAR EINDELIJK WEER EENS OVERLEEFD
Toetertjes!!!!quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:28 schreef Gretzl het volgende:
[..]
WHAMAGEDDON DIT JAAR EINDELIJK WEER EENS OVERLEEFD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |