abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219614743
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 13:31 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik vraag me dus altijd af wat iemand als hvk, dbm of debbie kunnen vragen 🫣
Als je een goede influencer bent kun je echt veel geld verdienen.
We hebben voor mijn werk destijds ook iemand benaderd voor een reclame spotje, dat begint bij kleine bedragen van bijv ¤500
Hoe meer volgers hoe bekender de influencer, dan gaat de prijs rap omhoog.
Wij hadden niet ernsceen hele bekende en die vroeg al ¤2500 voor een echt kort zinnetje .
Denk dat Debbie , hvk in de lage bedragen zitten.
Een mb ( waar nu overal over wordt gepraat, rtl boulevard, Linda enz schiet nu omhoog qua prijs.
Daarbij ziet haar content er altijd verzorgd en netjes uit dat scheelt ook i.p.v. schreeuwende kinderen op de achtergrond en een vette sliert haar op je hoofd.
Dus, mb vaart wel bij alle commoties en discussies wat er over haar gaande zijn, zij wordt er rijker van .
En zo kan zij weer heerlijk naar Dubai , Spanje enz.
Slim toch
pi_219614809
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 14:11 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Gewoon even niks? Je hebt een momentje met je partner samen, en dan komt die camera er weer bovenop, ik als partner zou me daar dus echt aan ergeren
Haha precies dit. Op al die mensen die vragen: Wat moet ze dan wel filmen en delen?
Eh....wat dacht je van gewoon even helemaal niks?? Als je het echt zo zwaar hebt, stop met filmen, huil in de armen van je nieuwe liefde en geniet daarna samen.

Ps. die hand foto's zijn vermoedelijk ook allemaal gestaged.
pi_219614998
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 14:27 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Haha precies dit. Op al die mensen die vragen: Wat moet ze dan wel filmen en delen?
Eh....wat dacht je van gewoon even helemaal niks?? Als je het echt zo zwaar hebt, stop met filmen, huil in de armen van je nieuwe liefde en geniet daarna samen.

Ps. die hand foto's zijn vermoedelijk ook allemaal gestaged.
Tuurlijk is alles gestaged bij haar. Vind haar er niet echt smoorverliefd uitzien. En kan me niet voorstellen dat je het als nieuwe vriend tof vindt om steeds maar dat gehuil om wat is geweest te moeten aanhoren. Lijkt me niet echt een lekkere basis voor een nieuwe relatie, een vriendin die duidelijk nog niet over de breuk / scheiding heen is.
pi_219615002
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 14:12 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Wat een spuug lelijk vest.
En dan dat shirt eronder
pi_219615030
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 14:24 schreef Henrike het volgende:

[..]
Als je een goede influencer bent kun je echt veel geld verdienen.
We hebben voor mijn werk destijds ook iemand benaderd voor een reclame spotje, dat begint bij kleine bedragen van bijv ¤500
Hoe meer volgers hoe bekender de influencer, dan gaat de prijs rap omhoog.
Wij hadden niet ernsceen hele bekende en die vroeg al ¤2500 voor een echt kort zinnetje .
Denk dat Debbie , hvk in de lage bedragen zitten.
Een mb ( waar nu overal over wordt gepraat, rtl boulevard, Linda enz schiet nu omhoog qua prijs.
Daarbij ziet haar content er altijd verzorgd en netjes uit dat scheelt ook i.p.v. schreeuwende kinderen op de achtergrond en een vette sliert haar op je hoofd.
Dus, mb vaart wel bij alle commoties en discussies wat er over haar gaande zijn, zij wordt er rijker van .
En zo kan zij weer heerlijk naar Dubai , Spanje enz.
Slim toch
Dat moet je mb wel nageven ja, haar reclames zien er over het algemeen wel verzorgd uit
pi_219615043
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2025 14:35 schreef Maremare het volgende:

[..]
Tuurlijk is alles gestaged bij haar. Vind haar er niet echt smoorverliefd uitzien. En kan me niet voorstellen dat je het als nieuwe vriend tof vindt om steeds maar dat gehuil om wat is geweest te moeten aanhoren. Lijkt me niet echt een lekkere basis voor een nieuwe relatie, een vriendin die duidelijk nog niet over de breuk / scheiding heen is.
Lijkt me voor zijn ex ook niet leuk om te zien/horen
pi_219615152
Sanneke’s nieuwe kapsel ziet er echt wel leuk uit
pi_219615367
Lekker samenhangende verklaring van Debbie over haar afwezigheid 🙈 Ik denk echt dat het niet haar keuze is eigenlijk
pi_219615430
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 13:14 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Nog niet, maar daar kunnen we natuurlijk op wachten.
Bijzonder ook dat haar moeder maandag een lange vlucht gaat maken. Best knap voor iemand die een mantelzorger nodig heeft.
En ze blijft ook nog eens een maand weg. Ik heb het idee dat Sanneke nog niet het achterste van haar tong laat zien, wat betreft haar moeder en "de man met wie ze het al bijna een jaar leuk heeft". Ik kende Sanneke al jarenlang niet anders dan vaak met en bij haar moeder thuis. Dat mantelzorg verhaal heb ik nooit zo geloofd; laat Sanneke eerst maar eens haar eigen huishouden op orde brengen en Sanneke komt nergens zelfs zonder mantelzorg. Haar moeder is ook op Instagram en het weinige dat ze laat zien, is genoeg om te zien dat ze niet aan huis is gebonden. Wel wat gezondheidsperikelen gehad, maar een lange vliegreis en een maand weg is niet voor de extreem zwakkeren weggelegd. Hoe dan ook, fijn voor haar moeder dat ze haar leven leeft! Ik kan me wel voorstellen dat dit voor Sanneke slikken moet zijn en niet alleen wat betreft het door haar moeder cancellen van "derde kerstdag".
pi_219615457
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 14:15 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Straks gaat ze weer met een doekje op scherm poetsen... 🤢
Haar nagels zijn ook wat gekkig
pi_219615580
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 13:22 schreef Jenn1806 het volgende:
Tortelduifjes Nagelkerke gaan wederom zonder kids weg. Er wilden eerst wel wat kinderen mee maar die haakten allemaal af. Waarschijnlijk omdat ze niks anders gaan doen dan zuipen, vreten en shoppen. Ik zie ze daar nooit wat ondernemen voor/met de (jongste) kinderen. Gisteren werd Junior ook door de zussen en broers afgezet in Roosendaal, wat hebben die de hele dag gedaan zonder ouderlijk toezicht? En wat moet Junior in Roosendaal doen terwijl pa en ma aan het zuipen en feesten zijn? Junior is 6 of 7(?) en Madelief 10(?), worden altijd maar achterlaten thuis. Absurd dat je je daar niet schuldig over voelt als ouders zijnde.
Ik heb het idee dat Sofie en Jan bezig zijn aan hun tweede jeugd. Junior is als jongste wat makkelijker hier en daar onder te brengen en Sofie is soms, denk ik, uitgekroeld met hem en wil weer alleen in de jacuzzi met Jan. En ligt het aan mij, dat ik al een tijdje het idee heb dat Jan er jonger uitziet en un peu botox in zijn voorhoofd laat spuiten?
pi_219615675
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 14:35 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
En dan dat shirt eronder
En de broek...🫢
pi_219615702
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2025 10:21 schreef funkyfabulous het volgende:

Of afvalinjecties terwijl ik claim zwaar ziek te zijn

Ik zie, naast deze influencer, ook anderen (die niet claimen ziek te zijn) waarvan ik weleens denk "het ging/gaat best wel snel én ogenschijnlijk eenvoudig, dat afvallen".

Ik noem er alvast eentje; Marketingvrouw.
pi_219615863
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 14:11 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Gewoon even niks? Je hebt een momentje met je partner samen, en dan komt die camera er weer bovenop, ik als partner zou me daar dus echt aan ergeren
Tsja, de boerderij moet betaald worden. En de partner zit met z'n gat business class + in luxe suite. Ik denk ook niet dat hij dat zelf betaalt zonder werk
pi_219615881
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 15:26 schreef slowie het volgende:

[..]
Tsja, de boerderij moet betaald worden. En de partner zit met z'n gat business class + in luxe suite. Ik denk ook niet dat hij dat zelf betaalt zonder werk
Als trainer van een voetbalclub ben je ook niet echt armlastig denk ik
pi_219615896
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 14:36 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dat moet je mb wel nageven ja, haar reclames zien er over het algemeen wel verzorgd uit
Niet alleen haar reclames, maar ook gewoon haar stories. Ik vind dat heel weinig influencers het zo 'netjes' doen (verzorgd, met tekst etc.) of mis ik er een paar?
pi_219615902
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 15:28 schreef Raradefayee het volgende:

[..]
Ik dacht dat hij ontslagen was?
pi_219615920
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 15:28 schreef Raradefayee het volgende:

[..]
Hij is ontslagen
pi_219616016
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 14:58 schreef Cattolica het volgende:

[..]
En ze blijft ook nog eens een maand weg. Ik heb het idee dat Sanneke nog niet het achterste van haar tong laat zien, wat betreft haar moeder en "de man met wie ze het al bijna een jaar leuk heeft". Ik kende Sanneke al jarenlang niet anders dan vaak met en bij haar moeder thuis. Dat mantelzorg verhaal heb ik nooit zo geloofd; laat Sanneke eerst maar eens haar eigen huishouden op orde brengen en Sanneke komt nergens zelfs zonder mantelzorg. Haar moeder is ook op Instagram en het weinige dat ze laat zien, is genoeg om te zien dat ze niet aan huis is gebonden. Wel wat gezondheidsperikelen gehad, maar een lange vliegreis en een maand weg is niet voor de extreem zwakkeren weggelegd. Hoe dan ook, fijn voor haar moeder dat ze haar leven leeft! Ik kan me wel voorstellen dat dit voor Sanneke slikken moet zijn en niet alleen wat betreft het door haar moeder cancellen van "derde kerstdag".
Ik blijf dat dus ook interessant vinden. Een mantelzorger draagt intensieve en langdurige zorg (lees: langere tijd en meer dan elke dag) Dat kan ik niet terug zien in de bankhangsessie van Sanneke.
Ergens vermoed ik dat er juridische voordelen aanzitten...

En dat laatste. Ik heb ergens ook met dr te doen.
Deze vrouw lijkt muurvast te zitten in haar eigen gecreëerde zieligheid. En ja dan helpt autisme niet, maar het mag geen excuus zijn. Mens ga vandaag lekker een rondje fietsen met Mijan, maak iets lekkers voor jullie klaar en laat Dion een uitzieken. Mijan herinnert zich geen volle tafels.
En voor de toekomst: Creeer wat je mist, maar kom dan wel van die bank af!
pi_219616063
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 15:29 schreef slowie het volgende:

[..]
Niet alleen haar reclames, maar ook gewoon haar stories. Ik vind dat heel weinig influencers het zo 'netjes' doen (verzorgd, met tekst etc.) of mis ik er een paar?
kellycamfferman

Parttime KLM stewardess maar op IG een werkpaard (niet mijn content maar toch).
pi_219616252
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 15:38 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Ik blijf dat dus ook interessant vinden. Een mantelzorger draagt intensieve en langdurige zorg (lees: langere tijd en meer dan elke dag) Dat kan ik niet terug zien in de bankhangsessie van Sanneke.

Deze vrouw lijkt muurvast te zitten in haar eigen gecreëerde zieligheid. En ja dan helpt autisme niet, maar het mag geen excuus zijn. Mens ga vandaag lekker een rondje fietsen met Mijan, maak iets lekkers voor jullie klaar en laat Dion een uitzieken. Mijan herinnert zich geen volle tafels.
Ik neem aan dat hij daar wel genoeg verdiend heeft im een tijdje te overbruggen.
pi_219616306
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 15:38 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]

Juridische voordelen; jij zegt het, ik dacht het.

Ik heb het altijd zéér opmerkelijk gevonden, dat eerst Dion zijn huurhuis heeft opgezegd, bij Sanneke is ingetrokken en Sanneke vervolgens haar volwaardige huurhuis (klein maar fijn) in hartje Rotterdam heeft opgezegd om in een hok hut caravan vakantiechalet te gaan wonen "in the middle of nowhere" om mantelzorger te worden van haar moeder die (in ieder geval toen) nog gewoon auto reed, mobiel was, op vakantie en dagjes weg ging, en zichzelf prima leek te behelpen. Daarbij was Sanneke vaker bij haar moeder, toen ze nog in Rotterdam woonde, dan waar ze nu woont (dezelfde woonplaats als haar moeder).

Ik meen me te herinneren dat Sanneke ooit heeft gezegd dat de hypotheek van haar moeder's huis is afbetaald. Ik kan me niet van het idee ontdoen, dat er bij Sanneke weleens door het hoofd is geschoten "dat als ma nou eens naar een leuke aanleunwonig gaat, dan heb ik een leuk huisje voor mijn gezin en betaal ik huur aan mijn moeder".
pi_219616344
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 14:58 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Haar moeder is een paar maanden geleden ook al op cruise/rijnreis geweest voor een paar weken. Dat kon ook prima zonder S.
Volgens mij is haar idee van mantelzorgen alleen om het verkrijgen van een huis te bespoedigen.

En de sporadische keer dat zij/hij wat voor haar moeder doet (laatst de auto voor de APK brengen) valt mijns inziens onder ‘een keer iets voor een ander doen’.
pi_219616429
Jee dat vest van DBM. Ik zou al niet weten waar je zoiets koopt en als je het al ziet hangen dat je het überhaupt al koopt. Smaken verschillen gelukkig!

Hoe oud is haar zoon? Ik vind dat zij haar kinderen zo klein houdt. Voor het eerst met de bus en ‘rete spannend’…? Maar misschien is hij jonger dan ik denk.
pi_219616431
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 15:55 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Juridische voordelen; jij zegt het, ik dacht het.

Ik meen me te herinneren dat Sanneke ooit heeft gezegd dat de hypotheek van haar moeder's huis is afbetaald. Ik kan me niet van het idee ontdoen, dat er bij Sanneke weleens door het hoofd is geschoten "dat als ma nou eens naar een leuke aanleunwonig gaat, dan heb ik een leuk huisje voor mijn gezin en betaal ik huur aan mijn moeder".
Het lijkt me heel sterk dat je een aanleunwoning toegewezen krijgt en dat je dan je koopwoning mag aanhouden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')