Ik zie al helemaal voor mij hoe Cali het mes uit de vitrine haalt, voorzichtig met twee handen. En dat ze het mes met de klanken van Heliospan van Aphex Twin op de achtergrond overhandigd aan CE.quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:11 schreef mschol het volgende:
[..]
@:citizen.erased geld vragen voor toegang
Structureel mensen afkraken en afzeikenquote:
Lees je nooit mee hier?quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Structureel mensen afkraken en afzeiken
Jawel maar ik…. Oh wacht. Ik zie bepaalde user nietquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jawel maar ik…. Oh wacht. Ik zie bepaalde user niet![]()
En ik heb kennelijk het vage balkje niet geregistreerd.
Dat mag ook.quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee die heb ik van de duinen gerold
Oh ja zo'n ding moet ik eigenlijk ook eens halen. Is toch wel handig.quote:
O ja die heb ik ook.quote:
Conquest of paradise van Vangelis is ook nog een optie.quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie al helemaal voor mij hoe Cali het mes uit de vitrine haalt, voorzichtig met twee handen. En dat ze het mes met de klanken van Heliospan van Aphex Twin op de achtergrond overhandigd aan CE.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jawel maar ik…. Oh wacht. Ik zie bepaalde user niet![]()
En ik heb kennelijk het vage balkje niet geregistreerd.
Of de main theme van Game of Thrones. Misschien maar een playlist voor maken ter voorbereiding.quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Conquest of paradise van Vangelis is ook nog een optie.
1 van de weinige intros die ik niet over sloeg.quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of de main theme van Game of Thrones. Misschien maar een playlist voor maken ter voorbereiding.
Terechtquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:23 schreef Ama het volgende:
[..]
1 van de weinige intros die ik niet over sloeg.
Tuuuuuutuuuuutudutuuuutuuuuuhhquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:23 schreef Ama het volgende:
[..]
1 van de weinige intros die ik niet over sloeg.
Heb zelfs de oven gedaanquote:Op zaterdag 27 december 2025 09:23 schreef Nizno het volgende:
@:Citizen.Erased is je kookplaat al schoon??
Wat een man.quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2025 09:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Tuuuuuutuuuuutudutuuuutuuuuuhh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |