uiteraard wel. Maar ik dacht dat je duidde op discutabele vrouwenuitspraken van mquote:
Maar dat is geen muziek, dus telt nietquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:00 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Een van de Bankzitters had je nog lager toch?
Staat dat nog in de lijst dan?quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Hoe Het Danst toch wel echt de slechtste
Nee meer op dat geknuffel en gepluk aan dat publiek. Mannen en vrouwen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
uiteraard wel. Maar ik dacht dat je duidde op discutabele vrouwenuitspraken van m
Oh akkoord, die verban ik altijd preventiefquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:00 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Een van de Bankzitters had je nog lager toch?
quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:00 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Staat dat nog in de lijst dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Doe eens een gok.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:00 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dat is weer teruggekeerd hoog in de lijstquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:00 schreef 4-elements het volgende:
[..]
De mores van het cafequote:Op vrijdag 26 december 2025 22:00 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Nee meer op dat geknuffel en gepluk aan dat publiek. Mannen en vrouwen.
Ik heb pas 1x Marco gehoord dus ik denk dat ze hem verder volledig gecanceld hebben, dus lijkt me sterk idd.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:00 schreef 4-elements het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:01 schreef Isorden het volgende:
[..]Wat is Nederland een walgelijk smakeloos land...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:01 schreef Isorden het volgende:
[..]Mooi. Diep in de nachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik vind vrijwel alles van vorige eeuw niet per se goed. Maar wel enigszins te behappenquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:02 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik mag Marco soms graag verdedigen hier - zijn muziek althans, zeker niet zijn seksuele moraal. Maar Hoe Het Danst kan ik ook niet goedpraten nee.
Dat Armin van Buuren hier aan heeft meegewerkt is het nog het meest pijnlijk.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:02 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik mag Marco soms graag verdedigen hier - zijn muziek althans, zeker niet zijn seksuele moraal. Maar Hoe Het Danst kan ik ook niet goedpraten nee.
Ja, daar voelt Marco zich thuisquote:
Die heeft zijn beste jaren wat mij betreft ook achter zichquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:03 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Dat Armin van Buuren hier aan heeft meegewerkt is het nog het meest pijnlijk.
niet bij 6 7?quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, daar voelt Marco zich thuis
Marco wordt daarentegen wel vrolijk van dochters.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind vrijwel alles van vorige eeuw niet per se goed. Maar wel enigszins te behappen
Alleen iets als dochters word ik ook niet vrolijk van
Herkenbaar, sinds m'n beste maat een kleine heeft is zijn kat een stuk aanhankelijker naar mij als ik bij hem thuis ben.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:04 schreef DecoAoreste het volgende:
Aw. De kat kruipt lief op schoot hier.
Hij komt vaak om aandacht bedelen als de baby eindelijk stil is valt me op. Arm beestje voelt zich een beetje gepasseerd denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |