Vlogen eruit tegen Sporting Portugal toen toch? Kutportugezenquote:Op vrijdag 26 december 2025 17:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
AZ in Europa in 2004/2005
El Khatabi schiet tegen de keeper aan, Huysegems prikt m binnen
121ste minuut. Nog trauma's vanquote:Op vrijdag 26 december 2025 17:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Vlogen eruit tegen Sporting Portugal toen toch? Kutportugezen
Te oud voor Marco welquote:Op vrijdag 26 december 2025 17:28 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ze begonnen hier al over 'amper achttien jaar'. Vies. Smerig.
Over rammers gesproken, het origineel van Ike en Tinaquote:Op vrijdag 26 december 2025 17:29 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Rampeneren is nog steeds een heerlijke rammer
Vooral Ike.quote:Op vrijdag 26 december 2025 17:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Over rammers gesproken, het origineel van Ike en Tina
Bijna net zo erg als Mouraquote:Op vrijdag 26 december 2025 17:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
121ste minuut. Nog trauma's van
Moura GODquote:Op vrijdag 26 december 2025 17:32 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Bijna net zo erg als Moura
PSV-AC Milan was een dag ervoor. Op de een of andere manier onthoud ik de laatste minuut nederlagen gemakkelijker dan de overwinningen in de laatste minuutquote:Op vrijdag 26 december 2025 17:32 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Maar die scoort nooitquote:Op vrijdag 26 december 2025 17:32 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Vitesse zou dit seizoen ook zowat geen punt pakken volgens Valentijnquote:
Vandaar zijn bijnaam Falentijnquote:Op vrijdag 26 december 2025 17:33 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Vitesse zou dit seizoen ook zowat geen punt pakken volgens Valentijn
Ohja herinner ik me ook nog goed. Ambrosini met die shitgoalquote:Op vrijdag 26 december 2025 17:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
PSV-AC Milan was een dag ervoor. Op de een of andere manier onthoud ik de laatste minuut nederlagen gemakkelijker dan de overwinningen in de laatste minuut
Ambrosiniquote:Op vrijdag 26 december 2025 17:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
PSV-AC Milan was een dag ervoor. Op de een of andere manier onthoud ik de laatste minuut nederlagen gemakkelijker dan de overwinningen in de laatste minuut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |