Bij de vrouwen wel.quote:
Nu gun ik de zeer sympatieke Lucinda Brand wel een 2e wereldtitel. Maar iets meer van spanning mag wel.quote:Op zondag 28 december 2025 14:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Bij de vrouwen wel.
Bij de mannen buiten een paar demonstraties van Mathieu is het prima. Hopelijk vanmiddag ook een topshow.
Dendermonde lacht om Koksijde, Zonhoven, Hulst, Gavere, de Koppenberg en Overijsequote:Op zondag 28 december 2025 14:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Sporza is dit parcours aan het ophemelen. Mij bekruipt het gevoel dat ze niet geheel belangeloos in deze wedstrijd zitten.
We kijken uit naar het moment dat WOUT op dit parcours grandioos gesloopt gaat worden door Tibor en Tibo.quote:Op zondag 28 december 2025 14:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Sporza is dit parcours aan het ophemelen. Mij bekruipt het gevoel dat ze niet geheel belangeloos in deze wedstrijd zitten.
Ze moeten niet zo'n kort rondje neerleggen dat je al voor half cross mensen gaat lappen.quote:Op zondag 28 december 2025 14:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Snap niet waarom ze zo star blijven vasthouden aan die 80%. Je moet ook kijken naar het verschil in rondetijd.
Dat hangt ook van het weer af. Bij die memorabele blubberrace reden ze rondetijden van 12 minuten ofzo.quote:Op zondag 28 december 2025 14:17 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ze moeten niet zo'n korte rondje neerleggen dat je al voor half cross mensen gaat lappen.
Als Mathieu hier vandaag rijdt en vol gas geeft, rijdt hij minimaal de helft van de deelnemers op een rondje. En drie kwart zou ik ook niet uit sluiten.
Ja en daar mag je niet vanuit gaan, regen is niet gegarandeerd. De heren rijden straks onder de 5 minuten.quote:Op zondag 28 december 2025 14:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat hangt ook van het weer af. Bij die memorabele blubberrace reden ze rondetijden van 12 minuten ofzo.
Dan liep het balkje onderin nog achterquote:
En er gaan er straks nog een flink aantal uit gehaald worden die op ongeveer 4 30 zittenquote:Op zondag 28 december 2025 14:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan liep het balkje onderin nog achter
Was klaar met mijn fiets bezigheid
In Gavere 55 van de 61. Om maar een vergelijk te gevenquote:Op zondag 28 december 2025 14:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Er gaan 49 van de 88 rensters finishen.
Jammer van de koprol in de eerste ronde.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |