Alleen jammer dat 'Killing me softly' er dan weer niet in staat maar de mismaakte versie van The Fugees wel.quote:
Ja, niet alles is geschikt om mee tussen de Interlakens te duikenquote:Op vrijdag 26 december 2025 12:05 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Maar van sommige muziek wil je de auto de Bern in rijden
Nee ik zit op de begane grondquote:Op vrijdag 26 december 2025 12:06 schreef TLC het volgende:
Zitten jullie ook hoog in jullie emoties ?
Die zullen wel tijdens Franz of Editors staan.quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:05 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
2 seconden Suus & Freek meepakken en dan snel naar (zijn er hopelijk tegelijkertijd) Sofi Tukker. Deal
onterecht ook vooral.quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:07 schreef MTheBassman het volgende:
Ergens toch wel gek dat deze hoger staat dan Long Train Runnin', gevoelsmatig.
Ik ben dat zelf ook van planquote:Op vrijdag 26 december 2025 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zullen wel tijdens Franz of Editors staan.
Voorprogramma van de Eagles toch?quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:09 schreef peaceman het volgende:
Vorig jaar nog live gezien @:gale_boetticher
Deze (van Flack) is een stuk mooier vind ik.quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:06 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Alleen jammer dat 'Killing me softly' er dan weer niet in staat maar de mismaakte versie van The Fugees wel.
klopt. ik miste Don Henley wel.quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:09 schreef Isorden het volgende:
[..]
Voorprogramma van de Eagles toch?
Om te staan tijdens Franz en Editors? Ietsje verderop de festivalweide en dan zitten kan ookquote:
Ik dacht... laat ik eens een keer aardig doen...quote:
Hier zijn het hopelijk veel mensen met je eens (sowieso ik).quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Deze (van Flack) is een stuk mooier vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |