SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Sterkte!quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:36 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh crap schoonmoeder is te vroeg
Later mensen
Klinkt inderdaad als iets waar mijn nichtjes van zes jaar op dansen.quote:
Hiqpy wasquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:36 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ergens ook wel weer jammer dat ik Hiqpy op Pinkpop opgaf voor Pommelien
Speciaal voor het thema van @ok01?quote:
Staat je koelkast zo ver wegquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:36 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben moed aan het verzamelen om zo een uurtje te lopen. Dat is genoeg sport voor mij vandaag
Oké Marc.quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:37 schreef alopio het volgende:
Belgen en kinderen blijft toch een lastige combi
WIL IK JE ZIJN OF WIL IK JE DOENquote:
quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:36 schreef Gretzl het volgende:
Toch wel stevige emoties bij deze Pommelien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Was je ook echt al verliefd ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remember the jester that showed you tears
The script for tears
Wat doe jij met mijn bosatlas?quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:37 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, doe mij A Forest maar.
Het klinkt wel beter dan die Roxy die hier zo opgehemeld wordt. Daar dansen ongeveer dezelfden op.quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad als iets waar mijn nichtjes van zes jaar op dansen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |