quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:07 schreef Nattekat het volgende:
Mijn motivatie om te sporten na al die luie dagen is echt altijd negatief
Godverdomme ik ga mezelf daar naartoe moeten sleuren. Maar ik moet en zal gaan
Nou niet echt. Ik ben nu een slaaf van de stappentellerquote:Op vrijdag 26 december 2025 12:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je je lichamelijke onrust inmiddels overwonnen?
die extra hand doet het hemquote:
quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:29 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben na 3 jaar maar eens gaan bekijken welke accessoires er allemaal bij de keuken geleverd zijn. Blijkt dat er allerlei apparatuur bij zat die het kool- en bakleven zoveel makkelijker hadden gemaakt![]()
Nou ja, beter laat dan nooit.
Je hebt ineens de vaatwasser gevonden?quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:29 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben na 3 jaar maar eens gaan bekijken welke accessoires er allemaal bij de keuken geleverd zijn. Blijkt dat er allerlei apparatuur bij zat die het kook- en bakleven zoveel makkelijker hadden gemaakt![]()
Nou ja, beter laat dan nooit.
Gewoon niet gaan. Toegeven aan je luiheidquote:Op vrijdag 26 december 2025 12:07 schreef Nattekat het volgende:
Mijn motivatie om te sporten na al die luie dagen is echt altijd negatief
Godverdomme ik ga mezelf daar naartoe moeten sleuren. Maar ik moet en zal gaan
Zo word ik als jij, dat moeten we niet willen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon niet gaan. Toegeven aan je luiheid
Dat wordt vanavond. Je hoort van me.quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:20 schreef Ama het volgende:
@:AirwiN Geef even een gil als je ook alles hebt gezien.(Ik ben nu met aflevering 5 bezig).
daar ligt nog een uitdagingquote:Op vrijdag 26 december 2025 12:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt ineens de vaatwasser gevonden?
quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat je al niet tegenkomt bij je ouders af en toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je mocht willen dat je zo sexy zou worden als ik benquote:Op vrijdag 26 december 2025 12:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo word ik als jij, dat moeten we niet willen.
niet zo bijzonder toch?quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:40 schreef Nattekat het volgende:
Wtf, mijn SSD is vol
Nooit gedacht dat dat ooit een ding zou worden.
Nou daar lach je om. Maar in mijn eerste appartement hier vond ik na 2 jaar ineens een kruidenkastjequote:Op vrijdag 26 december 2025 12:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt ineens de vaatwasser gevonden?
Toen ik hem kocht dacht ik dat 500GB wel zat zou zijn.quote:
jeetje.. 500GB..quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toen ik hem kocht dacht ik dat 500GB wel zat zou zijn.
Ik heb nog een tweede schijf met 600GB over, misschien eerst even kijken wat verhuisd kan worden.
Ik game dus niet. Dit is gewoon 3-4 jaar aan iets te makkelijk denken.quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:45 schreef mschol het volgende:
[..]
jeetje.. 500GB..
met een beetje foto's enzo zit dat in een oogwenk vol..
zou je gamen is dat in minder dan een oogwenk vol
daar ging ik al vanuit..quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik game dus niet. Dit is gewoon 3-4 jaar aan iets te makkelijk denken.
Omdat die 16TB net een jaar geleden pas erbij is gekomen, en heel veel van die opslag zomaar nodig kan zijn voor de computer zelf. Ik heb geen idee eigenlijk, moet ik nu uit gaan zoeken.quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:53 schreef mschol het volgende:
[..]
daar ging ik al vanuit..
maar dus wel een 16TB nas? waarom staat er lokaal uberhaupt nog wat dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |