het is met elk ding eigenlijk tegenwoordig. En anders zegt ze: ik heb even tijd voor mezelf nodig.quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook niet leuk, misschien moet je iets anders bedenken.
Waar is zijn dan goed in?
Ze komt ook langzaam in de pubertijd he
Ja beetje tegenstrijdig he. En spelletjes doen, vind ze dat ook niet leuk?quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
het is met elk ding eigenlijk tegenwoordig. En anders zegt ze: ik heb even tijd voor mezelf nodig.
Dus ik kan haar ook niet echt tegenhouden om boven te zitten. Althans, dat kan wel... maar bereik er niet veel mee. Vind het alleen ongezellig. En vooral vervelend dat ze dan aan het eind van de dag zegt dat ze me mist.
Ja, kom dan beneden zitten...maar goed.
Ja, ze is flink aan het puberen.
Lekker een beetje laten puberen. En maar even met rust laten.quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
het is met elk ding eigenlijk tegenwoordig. En anders zegt ze: ik heb even tijd voor mezelf nodig.
Dus ik kan haar ook niet echt tegenhouden om boven te zitten. Althans, dat kan wel... maar bereik er niet veel mee. Vind het alleen ongezellig. En vooral vervelend dat ze dan aan het eind van de dag zegt dat ze me mist.
Ja, kom dan beneden zitten...maar goed.
Ja, ze is flink aan het puberen.
Als ze kan winnen wel. En als ik niet eerst de spelregels hoef te lezen, want daar heeft ze geen geduld voor.quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja beetje tegenstrijdig he. En spelletjes doen, vind ze dat ook niet leuk?
Ja, dat doe ik ook maar evenquote:Op vrijdag 26 december 2025 13:21 schreef maily het volgende:
[..]
Lekker een beetje laten puberen. En maar even met rust laten.
Dan moet je zeggen, oke laten we die en die dan maar eens gaan doenquote:Op vrijdag 26 december 2025 13:24 schreef Moeraskat het volgende:
Ze is wel sneaky trouwens. Dan vraag ik of ze wat samen wil doen. Zegt ze... nou vooruit.
Dan zeg ik stel maar wat voor.
En dan noemt ze precies de dingen ( en dat zijn er niet veel) die ik niet leuk vind. We hebben denk ik 280 gezelschapsspellen waarvan ik er 5 niet leuk vind. En dan weet ik weer dat ze een sociaal wenselijk antwoord gaf en weet dat ik dat niet wil dus dat niet doorgaat, en ze weer naar boven kan.
Dan ligt het aan mij, niet aan haar.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:24 schreef Moeraskat het volgende:
Ze is wel sneaky trouwens. Dan vraag ik of ze wat samen wil doen. Zegt ze... nou vooruit.
Dan zeg ik stel maar wat voor.
En dan noemt ze precies de dingen ( en dat zijn er niet veel) die ik niet leuk vind. We hebben denk ik 280 gezelschapsspellen waarvan ik er 5 niet leuk vind. En dan weet ik weer dat ze een sociaal wenselijk antwoord gaf en weet dat ik dat niet wil dus dat niet doorgaat, en ze weer naar boven kan.
Dan ligt het aan mij, niet aan haar.![]()
![]()
en mezelfquote:Op vrijdag 26 december 2025 13:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet je zeggen, oke laten we die en die dan maar eens gaan doen
Heb je haar mooi te pakken
Maar je doet wel wat samenquote:
Ben blij dat ik geen pubers meer in huis hebquote:
Nee, dat gaat je de komende 20 jaar ook nog niet uit komenquote:Op vrijdag 26 december 2025 13:33 schreef Moeraskat het volgende:
oh nou ik ben daar nog lang niet aan toe hoor
Hey Dot. Nog in kerststemming?quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:33 schreef Dotteke het volgende:
Kling klokje klingelingeling
Het Taartje
Ben ik helemaal nog niet geweestquote:Op vrijdag 26 december 2025 13:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hey Dot. Nog in kerststemming?
schiet eens op danquote:
Ga er geen moeite meer voor doenquote:
heb net aan de kerstboom geliktquote:Op vrijdag 26 december 2025 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga er geen moeite meer voor doen![]()
Heb jij wel een Kerstgevoel dan?
Nou ja je laat je iig niet leiden door dat irritante "je moet zo en zo kerst vieren" gedram. Ook wat waardquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |