You go girl!quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ga serieus geen koud hebben met nieuwjaarsduik
En we overnachten in Wenduine
Nicht van mij heeft daar een studio
Ben je geslaagd voor een shirt ,dat is fijnquote:Op vrijdag 26 december 2025 12:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ga serieus geen koud hebben met nieuwjaarsduik
En we overnachten in Wenduine
Nicht van mij heeft daar een studio
Spoken word is toch net even andersquote:
Door een ghostwriterquote:Op vrijdag 26 december 2025 12:54 schreef Homijn het volgende:
[..]
Spoken word is toch net even anders
niet in mijn wereldquote:Op vrijdag 26 december 2025 12:54 schreef Homijn het volgende:
[..]
Spoken word is toch net even anders
Met of zonder vaste lijn?quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:57 schreef Moeraskat het volgende:
de puber is alweer naar boven, gezellig
wat ze boven doet kan ook benedenquote:Op vrijdag 26 december 2025 13:01 schreef maily het volgende:
[..]
Straks je andere kind steeds dichtbij
Die grap heb je van iemand anders van gisterquote:
quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die grap heb je van iemand anders van gister
Misschien samen gaan knutselen?quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wat ze boven doet kan ook beneden
En als ze naar bed gaat, dan zegt ze altijd: mama ik ga je zo missen vannacht.
of als ik even naar buiten ga: waarom ga je weg dan moet ik je missen. I K HEB je AMPER geziEEENNNnnnn
En dan denk ik, ga dan aan die enorme eettafel knutselen ipv op je mini bureau boven.
Maar dat doet ze niet, tenzij ik er echt om smeek.
werkt niet meer.quote:
O dat is jammer.quote:
ze ziet me als concurrentie dan. En dan gaat ze sippen en zichzelf kleiner voordoen dan ze is. Continu ''lukt niet''quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is jammer.
Samen naar de bioscoop of samen andere leuke dingen doen?
O, dat is jammer.quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ze ziet me als concurrentie dan. En dan gaat ze sippen en zichzelf kleiner voordoen dan ze is. Continu ''lukt niet''
en ik zie dan dat ze het expres minder goed doet dan anders. En binnen no time is het janken.
Ja dat kan maar niet vandaagwe moeten straks weg.
Ja, zal wel een fase zijn of zo.quote:
Dat is ook niet leuk, misschien moet je iets anders bedenken.quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, zal wel een fase zijn of zo.
Is niet erg gezellig op deze manier. Binnen 10 min is het sip gedoe en als ik vraag wat er is gaat ze met haar armen over elkaar zitten en haar gezicht erin verstoppen. ''IK KAN HET NIET ZOALS JIJ EN DAT IS NIET EERLIJK''![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |