Die Kerstdagen mis ik de lijst sowieso altijd wel (iets met familie die liever kerstmuziek op de achtergrond draaien..) maar meestal was ik de dagen erna wel vrij. Dit jaar kwam het wat ongelukkig uit en zit ook niet royaal in m'n vrije dagen dus moest maar even doorbijten.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:56 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Komt me bekend voor
vandaag pas gaan luisteren bij 1830 ofzo, deed pijn
Ik moest googlen wie het is maar het klopt.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Blijkbaar behoort Phoebe Bridgers ook tot onze club.
Village People toch?quote:Op donderdag 25 december 2025 23:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
1706 I'll Be Over You Toto![]()
1705 Open Your Eyes Guano Apes![]()
Stemplaat
1704 Golden Years (Albumversie) David Bowie![]()
1703 Off The Wall Michael Jackson![]()
1702 Riptide Vance Joy![]()
1701 Won't Get Fooled Again (Albumversie) The Who![]()
1700 Dancing In The Street David Bowie & Mick Jagger![]()
1699 Kalverliefde Robert Long![]()
1698 I'd Rather Go Blind Etta James![]()
1697 I Wish Stevie Wonder![]()
1696 Hunting High And Low A-ha![]()
1695 Born To Be Alive Patrick Hernandez
1694 One Love / People Get Ready Bob Marley & The Wailers![]()
1693 We All Stand Together Paul McCartney & Frog Chorus![]()
Same, toch ben ik soms blij als ik dan werk. De kinderen moeten helaas ook aandacht krijgen. Toen het baby's waren was dat nog te doen. Nu heb ik ruzie in de auto want 'papa wil de top 2000'quote:Op donderdag 25 december 2025 23:00 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die Kerstdagen mis ik de lijst sowieso altijd wel (iets met familie die liever kerstmuziek op de achtergrond draaien..) maar meestal was ik de dagen erna wel vrij. Dit jaar kwam het wat ongelukkig uit en zit ook niet royaal in m'n vrije dagen dus moest maar even doorbijten.
een meisje van 16quote:Op donderdag 25 december 2025 23:01 schreef matthijst het volgende:
Vrolijk kerstfeest![]()
[ afbeelding ]
Bedankt voor de waarschuwing alvastquote:Op donderdag 25 december 2025 23:01 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Same, toch ben ik soms blij als ik dan werk. De kinderen moeten helaas ook aandacht krijgen. Toen het baby's waren was dat nog te doen. Nu heb ik ruzie in de auto want 'papa wil de top 2000'
Gewoon volhouden en blijven herhalen dat de Pokémon theme nog moet komen. Maar wanneer.... blijft spannendquote:Op donderdag 25 december 2025 23:02 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Bedankt voor de waarschuwing alvast
You had ONE JOBquote:Op donderdag 25 december 2025 23:03 schreef matthijst het volgende:
Een reddingsheli neergestort.
Kneuzen.
23:10?quote:Op donderdag 25 december 2025 23:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga wel na de Guano Apes slapen. Ik ga echt niet zo lang door als afgelopen nacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |