echt goeie wereld en wereldlijders hebben we gelukkig die dit aanpakken.....quote:Op donderdag 25 december 2025 22:56 schreef Moeraskat het volgende:
1 op de 5 kinderen wereldwijd leeft in extreme armoede: dat zijn 412 miljoen kinderen.
Wereldwijd gaan er 251 miljoen kinderen niet naar school. Daarnaast is de kwaliteit van scholing lang niet overal goed genoeg. 70 procent van de tienjarigen in lage- en middeninkomenslanden heeft moeite met het lezen en schrijven van eenvoudige teksten.
150 miljoen kinderen wereldwijd zijn chronisch ondervoed. Daarnaast kampen 42 miljoen kinderen met acute ondervoeding.
In 2024 waren er naar schatting wereldwijd ongeveer 138 miljoen kinderen betrokken bij kinderarbeid. Ze zijn te jong om te werken en doen vaak werk dat schadelijk is voor hun ontwikkeling en gezondheid.
Wereldwijd leven 473 miljoen kinderen in oorlogsgebieden. Dat betekent dat meer dan 1 op de 6 kinderen wereldwijd opgroeit in oorlog.
Kinderen in Nederland, uitzondering daargelaten, mogen blij zijn hier te wonen.
En meer zeg ik er niet over.
Interessant. Kun je daar meer over vertellen?quote:Op donderdag 25 december 2025 23:03 schreef kree het volgende:
[..]
echt goeie wereld en wereldlijders hebben we gelukkig die dit aanpakken.....
Not dus........
echt.
ik had al totaal nul vertrouwen in NL politiek, maar wereldwijd is het nog erger.
zo blij dat ik geen kinderen hebquote:Op donderdag 25 december 2025 23:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Interessant. Kun je daar meer over vertellen?
ja hoor? en wil er wel over uitweiden ook over hoe ik er over denk.quote:Op donderdag 25 december 2025 23:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Interessant. Kun je daar meer over vertellen?
Ik lees er veel over in de staatsmedia, maar dat gelooft natuurlijk niemand. Wie denk je dat daar achter zit?quote:Op donderdag 25 december 2025 23:07 schreef kree het volgende:
[..]
ja hoor? en wil er wel over uitweiden ook over hoe ik er over denk.
Maar denk gewoon de landelijke politiek en zeker niet wereldwijd het goeie voorhebben met de burger die hier helemaal ver buiten staat.
vraag maar wat wil je weten?
quote:Op donderdag 25 december 2025 22:55 schreef mario390 het volgende:
scrooged film mmet de krts
kerst geister
euh kijk je mag mij alles vragen, maar formulier je zin dan maar van je zelf en niet an chatgtp ofzo? want oke. hier heb ik geen zin in.quote:Op donderdag 25 december 2025 23:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik lees er veel over in de staatsmedia, maar dat gelooft natuurlijk niemand. Wie denk je dat daar achter zit?
In drama heb ik geen zin, als je niet gewoon over het onderwerp wil praten, dan houdt het op hoor.quote:Op donderdag 25 december 2025 23:10 schreef kree het volgende:
[..]
euh kijk je mag mij alles vragen, maar formulier je zin dan maar van je zelf en niet an chatgtp ofzo? want oke. hier heb ik geen zin in.
waarom vind je dat ik veel praat over staats media?
ik wil er best over praten ?quote:Op donderdag 25 december 2025 23:12 schreef devzero het volgende:
[..]
In drama heb ik geen zin, als je niet gewoon over het onderwerp wil praten, dan houdt het op hoor.
Dus als iemand een normale zin kan maken ga je er van uit dat het ai is?quote:Op donderdag 25 december 2025 23:10 schreef kree het volgende:
[..]
euh kijk je mag mij alles vragen, maar formulier je zin dan maar van je zelf en niet an chatgtp ofzo? want oke. hier heb ik geen zin in.
Hij leest er veel over in staatsmedia.quote:Op donderdag 25 december 2025 23:10 schreef kree het volgende:
[..]
niet gelijk, maar het voelde als samenvatting en totaal AI oor wmb. als het niet zo is ook best.quote:Op donderdag 25 december 2025 23:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dus als iemand een normale zin kan maken ga je er van uit dat het ai is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |