Bij dat soort muziek klinkt voor mij alles hetzelfdequote:Op donderdag 25 december 2025 20:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wildstylez en Sub Zero Project was lekker knallen bij SR
Maatje waar is het filmpje van Die mok is van mij?quote:Op donderdag 25 december 2025 20:09 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Jaaaaa eurodance genot
DREAMS
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
+11quote:
Zit nog aan het diner, kan niet alles tegelijk. Moment hehe. Gifjes maken niet meer gelukt dit jaarquote:Op donderdag 25 december 2025 20:10 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Maatje waar is het filmpje van Die mok is van mij?
Maat zet hem in een top 2000 quiz en hij faalt hardquote:Op donderdag 25 december 2025 20:19 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Wat doet Morad irritant popi jopie
Morad is niet mijn favoriet neequote:Op donderdag 25 december 2025 20:19 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Wat doet Morad irritant popi jopie
Beetje te veel op het schild gehesen. Wel benieuwd of Redleg er wat van maakt straks.quote:Op donderdag 25 december 2025 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Morad is niet mijn favoriet nee
Ik verstond vroeger iets anders dan MFquote:Op donderdag 25 december 2025 20:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
I'm a motherfuckin' starboy
Mn pa verstond altijd 'ik ben Marco Borsato'😳quote:Op donderdag 25 december 2025 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik verstond vroeger iets anders dan MF
Komt Onderweg nu al?quote:Op donderdag 25 december 2025 20:25 schreef Tussle266 het volgende:
Fijn man, Frankie vorig uur, Abel dit uur. Dat wordt nog eens wat, die Top 2000.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |