quote:"Je kan dingen toch ook gewoon uitpraten in plaats van met je auto op eerste kersdag op mensen in te rijden?"
Opzet en aanslag is door de politie uitgesloten (of althans als niet waarschijnlijk geacht). Zelf vind je onwel vaag. Blijft dus over: mechanisch falen.quote:Op donderdag 25 december 2025 21:37 schreef matspontius het volgende:
[..]
De andere opties laat je gemakshalve maar buiten beschouwing want stel je voor dat we een trend signaleren ☝️
Waar baseert de politie dat op - glazen bol?quote:Op donderdag 25 december 2025 23:49 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Opzet en aanslag is door de politie uitgesloten (of althans als niet waarschijnlijk geacht). Zelf vind je onwel vaag. Blijft dus over: mechanisch falen.
Welke trend zouden we signaleren als een Toyota Aygo (of was het een ander vergelijkbaar koekblik) een mechanisch falen had? Der rijden 100miljoen wagens van dat merk dagelijks van A naar B zonder problemen. En waarom zou “de media” dat proberen te negeren?
De politie trekt natuurlijk de achtergrond na. Dan scheelt het best wat of dit Ineke van 58 is die haar telefoon louter vol kattenfilmpjes en goedemorgen.gif afbeeldingen heeft of iemand zoals in Bondi met IS materiaal op de telefoon. Om mee te beginnen.quote:Op donderdag 25 december 2025 23:58 schreef matspontius het volgende:
[..]
Waar baseert de politie dat op - glazen bol?
De trend in Europa van het inrijden op publiek is jou ontgaan? Of zijn dat maar loze incidenten en gebeurde dat vroeger ook regelmatig?
Nee hoorquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:19 schreef DrDentz het volgende:
Wel een vreemd verhaal, mensen die onwel worden hebben in NL blijkbaar de neiging om in te rijden op bijeenkomsten / evenementen
Dat onwel geworden gaat volgens mij over Nunspeet, een totaal andere kwestie waar men maar over blijft doorgaan.quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:23 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Nee hoor
In dit topic: politie geeft aan dat het waarschijnlijk een incident in de relationele sfeer is (lees: gewoon een tyfuszooi/agressieve ex)
en bij de aanrijding paar dagen terug gaf de politie enkel aan dat ze geen opzet verwachtten.
Niemand qua instanties heeft het de afgelopen over “onwel” gehad, alleen jij (en nog wat mensen in dit topic).
Behoorlijk irritant ook.quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat onwel geworden gaat volgens mij over Nunspeet, een totaal andere kwestie waar men maar over blijft doorgaan.
Ja, gisteren ook bij Hart van Nederland. Ik vroeg me af of die dames links bij het kruispunt er ook bij hoorde.quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:26 schreef tralalala het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/100140539_b4ca03db
Er is beeld van.
Wat een gek![]()
Jammer voor je hè kun je niet gaan lopen haatzaaienquote:Op donderdag 25 december 2025 23:58 schreef matspontius het volgende:
[..]
Waar baseert de politie dat op - glazen bol?
De trend in Europa van het inrijden op publiek is jou ontgaan? Of zijn dat maar loze incidenten en gebeurde dat vroeger ook regelmatig?
Op de negeerlijstquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:33 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Jammer voor je hè kun je niet gaan lopen haatzaaien
quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:26 schreef tralalala het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/100140539_b4ca03db
Er is beeld van.
Wat een gek![]()
Oh ik dacht dat de bestuurder een vrouw is.quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:59 schreef Kim-Holland het volgende:
Ies koeltoer. Het is allemaal de schuld van de kamerplant met een rijbewijs!
In Nunspeet, ja.quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat de bestuurder een vrouw is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |