Waar?quote:Op donderdag 25 december 2025 19:18 schreef Boca_Raton het volgende:
Waarom horen we niets over die m/v die pas geleden een gezin aanreed?
Bijna dezelfde situatie ook.quote:Op donderdag 25 december 2025 19:25 schreef roos94 het volgende:
Eerst Nunspeet nu Ede
Wordt het straks Lutjebroek?
Oh dus toch, maar wat wil je daar nog meer over weten dan buiten wat er allemaal al bekend is? Dus buiten de leeftijd, geslacht, woonplaats, wel/geen alcohol of drugs, wel/niet gewond, etc?quote:Op donderdag 25 december 2025 19:39 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waar, het was bij een lichtjesoptocht.
Dat en graag wat er gebeurde.quote:Op donderdag 25 december 2025 20:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh dus toch, maar wat wil je daar nog meer over weten dan buiten wat er allemaal al bekend is? Dus buiten de leeftijd, geslacht, woonplaats, wel/geen alcohol of drugs, wel/niet gewond, etc?
56, vrouw, Nunspeet, geen alcohol of drugs, gewond en nog in het ziekenhuis en geen reden om aan opzet te denken. Dat is alvast wat al een tijdje overal bekend is.quote:Op donderdag 25 december 2025 20:29 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat en graag wat er gebeurde.
Ja, die reden die trek ik niet. Geen opzet, wat dan wel? Waarom zo vaag?quote:Op donderdag 25 december 2025 20:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
56, vrouw, Nunspeet, geen alcohol of drugs, gewond en nog in het ziekenhuis en geen reden om aan opzet te denken. Dat is alvast wat al een tijdje overal bekend is.
Onwel geworden, naar alle waarschijnlijkheid, is ook niet echt een geheim van gemaakt.quote:Op donderdag 25 december 2025 20:34 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, die reden die trek ik niet. Geen opzet, wat dan wel? Waarom zo vaag?
Nee, nu neem je een loopje met me. Dit is geen feit.quote:Op donderdag 25 december 2025 20:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Onwel geworden, naar alle waarschijnlijkheid, is ook niet echt een geheim van gemaakt.
Wat er tot nu toe bekend is, niks geheim ofzo verder. Die vrouw ligt in het ziekenhuis, dat onderzoek loopt gewoon nog.quote:Op donderdag 25 december 2025 20:45 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee, nu neem je een loopje met me. Dit is geen feit.
Juist. Op naar Ede. En daar heb ik dezelfde vraag: waarom?quote:Op donderdag 25 december 2025 20:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat er tot nu toe bekend is, niks geheim ofzo verder. Die vrouw ligt in het ziekenhuis, dat onderzoek loopt gewoon nog.
Geen rare dingen daar dus behalve dat het triest is, kunnen we nu weer naar Ede
Jij was erbij?quote:Op donderdag 25 december 2025 20:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Onwel geworden, naar alle waarschijnlijkheid, is ook niet echt een geheim van gemaakt.
Net zoals in Nunspeet zekerquote:Op donderdag 25 december 2025 20:11 schreef matspontius het volgende:
[..]
Da's vragen naar de bekende weg....
Ik wil het liefst dit soort dingen niet, niet opzettelijk en ook niet per ongeluk zoals bijvoorbeeld onwel worden van een bestuurderquote:
Het gaat volgens een politiewoordvoerder om een conflict in de relationele sfeer.quote:Op donderdag 25 december 2025 20:49 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Juist. Op naar Ede. En daar heb ik dezelfde vraag: waarom?
Oké, opgelost. Dank je Kimquote:Op donderdag 25 december 2025 21:10 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Het gaat volgens een politiewoordvoerder om een conflict in de relationele sfeer.
Hahaha! Staat ook gewoon in de OP.quote:Op donderdag 25 december 2025 21:26 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Als we Kim toch niet hadden, de Ellie Lust van dit forum
Grapje Kimquote:Op donderdag 25 december 2025 21:27 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Hahaha! Staat ook gewoon in de OP.
Leuk grapje. Moest lachen.quote:
Hou toch eens op dat onwel worden want dat weet je helemaal niet.quote:Op donderdag 25 december 2025 21:00 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik wil het liefst dit soort dingen niet, niet opzettelijk en ook niet per ongeluk zoals bijvoorbeeld onwel worden van een bestuurder
We weten nog niks en ik geef nergens aan dat ik wil dat het onwel is, ik geef alleen aan dat het mogelijkheid kan zijnquote:Op donderdag 25 december 2025 21:33 schreef matspontius het volgende:
[..]
Hou toch eens op dat onwel worden want dat weet je helemaal niet.
Naar mijn idee zijn er nog 4 opties mogelijk:
- Opzet
- Zelfmoordactie
- Onwel, door welke reden dan ook
- Mechanisch falen auto (daar gok ik op)
Dat jij graag wil dat het onwel is doet niet ter zake.
De andere opties laat je gemakshalve maar buiten beschouwing want stel je voor dat we een trend signaleren ☝️quote:Op donderdag 25 december 2025 21:35 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
We weten nog niks en ik geef nergens aan dat ik wil dat het onwel is, ik geef alleen aan dat het mogelijkheid kan zijn
Jij wil gewoon dat het aanslag is dan kun je weer losquote:Op donderdag 25 december 2025 21:37 schreef matspontius het volgende:
[..]
De andere opties laat je gemakshalve maar buiten beschouwing want stel je voor dat we een trend signaleren ☝️
Los waarop? Kun je niet lezen? Ik opteer een mechanisch falen bij de auto bij die andere situatie. Bij het inrijden in dit topic gaat het waarschijnlijk om opzet.quote:Op donderdag 25 december 2025 21:42 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Jij wil gewoon dat het aanslag is dan kun je weer los
Dit is toch duidelijk welke kant je op wil of niet danquote:Op donderdag 25 december 2025 20:10 schreef matspontius het volgende:
Ook in dit land een trend aan het worden. Welkom 🤗
Nou - leg uit. Het is echt ook nooit goed 🙄quote:Op donderdag 25 december 2025 22:11 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dit is toch duidelijk welke kant je op wil of niet dan
Dat Welkom verwijst toch naar migrantenquote:Op donderdag 25 december 2025 22:15 schreef matspontius het volgende:
[..]
Nou - leg uit. Het is echt ook nooit goed 🙄
Ik vroeg het me al af. Zou het zwart-geel zijn? Nee, toch rood-wit.quote:Op donderdag 25 december 2025 19:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Rood wit lint.
Dat jullie het even weten.
Ik ben het hiermee eens. Enige duidelijkheid zou wel logisch zijn. Direct na het gebeuren staan de media er vol van, om even snel weer totaal te zwijgen alsof er eigenlijk niets gebeurd is. Geef gewoon snel een verklaring waarom dit kon gebeuren. Bijvoorbeeld een defecte rem, een herseninfarct, etc.quote:Op donderdag 25 december 2025 20:34 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, die reden die trek ik niet. Geen opzet, wat dan wel? Waarom zo vaag?
Waarom niet:quote:Bij een incident aan de Telefoonweg in het centrum van Ede zijn donderdag aan het einde van de middag vier mensen gewond geraakt.
De vrouw was vreemdgegaan?quote:Op donderdag 25 december 2025 21:10 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Het gaat volgens een politiewoordvoerder om een conflict in de relationele sfeer.
zo’n incidentquote:Op donderdag 25 december 2025 22:52 schreef Nebelwerfer het volgende:
Apart wel, dat stempeltjes drukken meer voorrang heeft, dan de tragiek die komt kijken bij zo’n incident.
Dat wilden ze wel doorbellen maar dat ging niet.quote:Op donderdag 25 december 2025 23:00 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Waarom niet:
Aan de Telefoonweg in het centrum van Ede zijn donderdag aan het einde van de middag vier mensen gewond geraakt.
Wat betekent “bij een incident”?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Aap ziet, aap doet: copycatgedrag. Dat is een van de redenen waarom men in China de afgelopen jaren berichten over inrijden op of aanvallen op menigten met een steekwapen sterk censureert: om te voorkomen dat anderen op ideeën worden gebracht. Niet dat ik daar voorstander van ben, maar het is algemeen bekend dat dit copycatmechanisme extreem sterk is onder de mensaap.quote:Op donderdag 25 december 2025 19:04 schreef Jahr00n het volgende:
Wat is het toch met al die dwazen die op menigtes inrijden
Volvoquote:Op donderdag 25 december 2025 21:24 schreef Kim-Holland het volgende:
Het gaat om de donkere auto die tegen de gevel staat.
[ afbeelding ]
Bron; Hart van Nederland
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |