Waar?quote:Op donderdag 25 december 2025 19:18 schreef Boca_Raton het volgende:
Waarom horen we niets over die m/v die pas geleden een gezin aanreed?
Bijna dezelfde situatie ook.quote:Op donderdag 25 december 2025 19:25 schreef roos94 het volgende:
Eerst Nunspeet nu Ede
Wordt het straks Lutjebroek?
Oh dus toch, maar wat wil je daar nog meer over weten dan buiten wat er allemaal al bekend is? Dus buiten de leeftijd, geslacht, woonplaats, wel/geen alcohol of drugs, wel/niet gewond, etc?quote:Op donderdag 25 december 2025 19:39 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waar, het was bij een lichtjesoptocht.
Dat en graag wat er gebeurde.quote:Op donderdag 25 december 2025 20:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh dus toch, maar wat wil je daar nog meer over weten dan buiten wat er allemaal al bekend is? Dus buiten de leeftijd, geslacht, woonplaats, wel/geen alcohol of drugs, wel/niet gewond, etc?
56, vrouw, Nunspeet, geen alcohol of drugs, gewond en nog in het ziekenhuis en geen reden om aan opzet te denken. Dat is alvast wat al een tijdje overal bekend is.quote:Op donderdag 25 december 2025 20:29 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat en graag wat er gebeurde.
Ja, die reden die trek ik niet. Geen opzet, wat dan wel? Waarom zo vaag?quote:Op donderdag 25 december 2025 20:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
56, vrouw, Nunspeet, geen alcohol of drugs, gewond en nog in het ziekenhuis en geen reden om aan opzet te denken. Dat is alvast wat al een tijdje overal bekend is.
Onwel geworden, naar alle waarschijnlijkheid, is ook niet echt een geheim van gemaakt.quote:Op donderdag 25 december 2025 20:34 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, die reden die trek ik niet. Geen opzet, wat dan wel? Waarom zo vaag?
Nee, nu neem je een loopje met me. Dit is geen feit.quote:Op donderdag 25 december 2025 20:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Onwel geworden, naar alle waarschijnlijkheid, is ook niet echt een geheim van gemaakt.
Wat er tot nu toe bekend is, niks geheim ofzo verder. Die vrouw ligt in het ziekenhuis, dat onderzoek loopt gewoon nog.quote:Op donderdag 25 december 2025 20:45 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee, nu neem je een loopje met me. Dit is geen feit.
Juist. Op naar Ede. En daar heb ik dezelfde vraag: waarom?quote:Op donderdag 25 december 2025 20:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat er tot nu toe bekend is, niks geheim ofzo verder. Die vrouw ligt in het ziekenhuis, dat onderzoek loopt gewoon nog.
Geen rare dingen daar dus behalve dat het triest is, kunnen we nu weer naar Ede
Jij was erbij?quote:Op donderdag 25 december 2025 20:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Onwel geworden, naar alle waarschijnlijkheid, is ook niet echt een geheim van gemaakt.
Net zoals in Nunspeet zekerquote:Op donderdag 25 december 2025 20:11 schreef matspontius het volgende:
[..]
Da's vragen naar de bekende weg....
Ik wil het liefst dit soort dingen niet, niet opzettelijk en ook niet per ongeluk zoals bijvoorbeeld onwel worden van een bestuurderquote:
Het gaat volgens een politiewoordvoerder om een conflict in de relationele sfeer.quote:Op donderdag 25 december 2025 20:49 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Juist. Op naar Ede. En daar heb ik dezelfde vraag: waarom?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |