Bedankt dat je weer eens heel mooi aantoont dat de democratie niet in goede handen is bij de EU adepten.quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:36 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dat zeg ik, revisionisme en een totaal gebrek aan besef van hoe de EU werkt en bestuurd wordt.
De gedachte alleen al dat een door landverraders gekaapt raadgevend referendum achteraf een verdrag waar jaren over is onderhandeld teniet zou doen, getuigt ervan dat je er niets van snapt of achteraf verzonnen zaken voor waarheid aanneemt.
En het is heel leuk dat Von der Leyen iets tweet maar als je je beseft dat zij daar helemaal niet over gaat, dan besef je ook dat dat geen enkele waarde heeft…
Dat zal. In tegenstelling tot enkele andere hier ben ik niet zo gevoelig voor rechts-radicale propagandaquote:Op vrijdag 26 december 2025 13:41 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders verwacht.
Nee, dat doe ik niet. Ik toon enkel aan dat jij er geen bal van snapt (en dat ook nu weer bevestigtquote:Op vrijdag 26 december 2025 13:44 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Bedankt dat je weer eens heel mooi aantoont dat de democratie niet in goede handen is bij de EU adepten.
Waarom is vraagtekens stellen bij de mate van democratie binnen de EU en richting de burgers van de soevereine natiestaten meteen weer 'rechts-radicale propaganda'?quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:44 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dat zal. In tegenstelling tot enkele andere hier ben ik niet zo gevoelig voor rechts-radicale propaganda.
De gang van zaken rondom dat raadgevende referendum gemist?quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:55 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Waarom is vraagtekens stellen bij de mate van democratie binnen de EU en richting de burgers van de soevereine natiestaten meteen weer 'rechts-radicale propaganda'?
Als je de gang van zaken rond dat raadgevende referendum nuchter gevolgd hebt, dan weet je dat dit nonsens is. En je toont ook gelijk aan dat je geen snars van het bestuur van de EU snaptquote:En dit is dus waarom ik zoveel moeite heb met progressief links. Wanneer je ergens twijfels bij hebt of ergens kanttekeningen bij plaats wordt je direct weer verdacht gemaakt. Het heeft veel weg van een sekte of kerkgenootschap, daar gaan ze ook zo om met afvalligen of ketters.
Zegt iemand die een leider volgt die per decreet regeertquote:Op vrijdag 26 december 2025 13:44 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Bedankt dat je weer eens heel mooi aantoont dat de democratie niet in goede handen is bij de EU adepten.
Als Ursula hetzelfde zegt over de VS als Trump over de EU, dan heb je de Amerikanen op de kast.quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:55 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Als je de progressieve en globalistische kringen ergens mee op de kast weet te jagen dan weet je dat je goed bezig bent.
Die zal ik nooit vergeten, verzonnen verhalen van Livestro mbt Rusland. Verschillende politici die voorstanders waren van het verdrag die opriepen om vooral niet te stemmen. Bedreigingen van neo nazis uit Oekraïne die dankzij Putin definitief zijn opgeruimd. En uiteraard de politici die de democratie de nek om draaide door alsnog het verdrag te ratificeren.quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:57 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
De gang van zaken rondom dat raadgevende referendum gemist?
Ja dat heb ik goed gevolgd alleen trekken de mensen die geloven in democratie heel andere conclusies dan jij.quote:[..]
Als je de gang van zaken rond dat raadgevende referendum nuchter gevolgd hebt, dan weet je dat dit nonsens is. En je toont ook gelijk aan dat je geen snars van het bestuur van de EU snapt.
Ik vind het wel lachen hoe je voor jezelf de realiteit totaal hebt verdraaid.quote:Op vrijdag 26 december 2025 17:15 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Die zal ik nooit vergeten, verzonnen verhalen van Livestro mbt Rusland. Verschillende politici die voorstanders waren van het verdrag die opriepen om vooral niet te stemmen. Bedreigingen van neo nazis uit Oekraïne die dankzij Putin definitief zijn opgeruimd. En uiteraard de politici die de democratie de nek om draaide door alsnog het verdrag te ratificeren.
[..]
Ja dat heb ik goed gevolgd alleen trekken de mensen die geloven in democratie heel andere conclusies dan jij.
Ga heen joh kleuter, toen dit speelde was je nog aan het spelen met LEGO.quote:Op vrijdag 26 december 2025 17:39 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik vind het wel lachen hoe je voor jezelf de realiteit totaal hebt verdraaid.
De vraag is nu, waarom eigenlijk?
Dus je lult over zaken van een dik halve eeuw geleden.quote:Op vrijdag 26 december 2025 17:45 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ga heen joh kleuter, toen dit speelde was je nog aan het spelen met LEGO.
Dat komt omdat je er gewoon geen bal van snapt en je onderbuik volgt die vooral graag volgevreten wil afgeven op hetgeen waardoor die volgevreten is.quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:55 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Waarom is vraagtekens stellen bij de mate van democratie binnen de EU en richting de burgers van de soevereine natiestaten meteen weer 'rechts-radicale propaganda'?
En dit is dus waarom ik zoveel moeite heb met progressief links. Wanneer je ergens twijfels bij hebt of ergens kanttekeningen bij plaats wordt je direct weer verdacht gemaakt. Het heeft veel weg van een sekte of kerkgenootschap, daar gaan ze ook zo om met afvalligen of ketters.
Yup, the great reset was dus geen woke plan maar een rechtsconservatief plan. You will own nothing and be happy is dus het oude feodale systeem waarin een rijke elite alles bezit en het plebs niets.quote:Op donderdag 25 december 2025 17:56 schreef heywoodu het volgende:
Oooooooh dus de EU omver werpen is de Great Reset. Ja, ok, dan ben ik het ook wel met de complotfiguren eens, dat is geen best plan.
Yup, en verscheidene trappen er met open ogen in.quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:17 schreef Ludachrist het volgende:
Groot machtig land wil graag dat kleine landen zich niet verenigen in een economisch en diplomatiek blok. Water is nat.
Je gaat emigreren?quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:21 schreef Since2003 het volgende:
Ik hou niet van Trump en ik hou niet van Brussel. Doe dus gerust een stapje opzij terwijl die twee elkaar verwonden
Je snapt het niet echt he?quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:21 schreef Since2003 het volgende:
Ik hou niet van Trump en ik hou niet van Brussel. Doe dus gerust een stapje opzij terwijl die twee elkaar verwonden
Klinkt logisch, Trump kennende wil hij ons net zo veel "helpen" uit medeleven zonder eigenbelang als een wolf die een schaap uit de sloot wil trekken zonder op te vreten. 🤔quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:50 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Je snapt het niet echt he?
Trump wil van de EU af omdat de EU een machtsblok is en minder naar zijn pijpen danst dan hij zou willen. En dat naar zijn pijpen dansen heeft vooral betrekking op de pijpen van de machtige Amerikaanse bedrijven die geen regulering willen en zelf de dienst willen uitmaken overal in de wereld.
Je kan best EN tegen Trump EN tegen de EU zijn. Maar wanneer je iets aan de EU wil veranderen moet je dat niet laten doen door iemand die de EU vleugellam wil maken puur en alleen ten gunste van Amerikaanse al veel te machtige bedrijven.
Maak daarom gebruik van zoveel mogelijk niet-Amerikaanse diensten die wel onze privacy respecteren:quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:50 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Trump wil van de EU af omdat de EU een machtsblok is en minder naar zijn pijpen danst dan hij zou willen. En dat naar zijn pijpen dansen heeft vooral betrekking op de pijpen van de machtige Amerikaanse bedrijven die geen regulering willen en zelf de dienst willen uitmaken overal in de wereld.
Je kan best EN tegen Trump EN tegen de EU zijn. Maar wanneer je iets aan de EU wil veranderen moet je dat niet laten doen door iemand die de EU vleugellam wil maken puur en alleen ten gunste van Amerikaanse al veel te machtige bedrijven.
Het is juist een teken van vergevorderde TDS als je jezelf laat leiden door de plannen van Donald Trump. Of Trump, Biden, Obama of Pietje Puk president is doet er niet toe, feit is dat de EU een ondemocratische parasiet is die ontmanteld dient te worden.quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
Yup, en verscheidene trappen er met open ogen in.
Of niet, @:chivaz
Je hebt gelukkig nog iets van zelfkennis.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:03 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het is juist een teken van vergevorderde TDS als je jezelf laat leiden door de plannen van Donald Trump. Of Trump, Biden, Obama of Pietje Puk president is doet er niet toe, feit is dat de EU een ondemocratische parasiet is die ontmanteld dient te worden.
Een machtsblok zonder tanden. Als het zou gaan om regulering dan zijn de Europese landen prima in staat om dat zelf te regelen, daar is geen bureaucratisch moloch voor nodig.quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:50 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
De TDS is vooral bij jezelf te merken. Je laat je leiden door wat een leider aan de andere kant van de wereld doet of zegt. Daar heeft Europa al jaren last van en dat is pijnlijk duidelijk geworden nu er een leider is die ideologisch niet van dezelfde kleur is.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je hebt gelukkig nog iets van zelfkennis.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |