dat schijnt niet goed voor de gezondheid te zijnquote:Op donderdag 25 december 2025 19:10 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kan de rest van het jaar niet meer eten
Tis maar goed dat het haar niet meer zo lang duurtquote:Op donderdag 25 december 2025 19:10 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kan de rest van het jaar niet meer eten
pruik?quote:Op donderdag 25 december 2025 19:11 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Tis maar goed dat het haar niet meer zo lang duurt
Heet die vent Lucius Vermeldt? Maar wel goed voor hem.quote:Op donderdag 25 december 2025 19:11 schreef Gretzl het volgende:
JAAAAA DE FEATURING van Lucius VERMELDT, eindelijk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik voel me nu niet goed voor de gezondheid. Ik wol een joggingbroek aantrekken en op de bank liggenquote:Op donderdag 25 december 2025 19:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat schijnt niet goed voor de gezondheid te zijn
Vienetta is de bomquote:Op donderdag 25 december 2025 19:12 schreef Nizno het volgende:
gelukkig hadden we gewoon een lekker simpel AVGtje.. met vienetta na
Tegenwoordig kost dat maar 99 cent....quote:
Frank Ocean blijkbaar......quote:
ja maar zijn wel kleinere porties geworden voor die euroquote:Op donderdag 25 december 2025 19:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tegenwoordig kost dat maar 99 cent....
Vroeger voelde Vienetta toch echt als pure luxe van miljonairs
Nee, Theo Luciusquote:Op donderdag 25 december 2025 19:12 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Heet die vent Lucius Vermeldt? Maar wel goed voor hem.
Kim and Jessie van M83quote:Op donderdag 25 december 2025 19:09 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Als Bette Davis Eyes en Spinvis een baby hadden?
Die aangeriemde malloot staat er toch wel in?quote:Op donderdag 25 december 2025 19:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Frank Ocean blijkbaar......
Hier had ook korn kunnen staan
Toch eet ik het alleen bij bijzondere gelegenheden.quote:Op donderdag 25 december 2025 19:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tegenwoordig kost dat maar 99 cent....
Vroeger voelde Vienetta toch echt als pure luxe van miljonairs
Ja maar dan kan Bruno geen granaat voor je vangenquote:
Deed ie dat maarquote:Op donderdag 25 december 2025 19:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja maar dan kan Bruno geen granaat voor je vangen
Sicherquote:Op donderdag 25 december 2025 19:16 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Die aangeriemde malloot staat er toch wel in?
Had jaar moeten zijnquote:
Alsof je tandpasta met chocolade eetquote:Op donderdag 25 december 2025 19:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zijn er nog mensen die After Eight eten?
quote:Op donderdag 25 december 2025 19:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
ja in de KSC zijn ze gek op mint en chocoladequote:Op donderdag 25 december 2025 19:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
waar het hart vol van is?quote:Op donderdag 25 december 2025 19:20 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Waarom hoorde ik net Bruno Mars "you had your ass wide open" zingen?
Omdat je daar zelf naar verlangt?quote:Op donderdag 25 december 2025 19:20 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Waarom hoorde ik net Bruno Mars "you had your ass wide open" zingen?
Yesss!!!quote:Op donderdag 25 december 2025 19:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |