Waarom niet?quote:Op donderdag 25 december 2025 17:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die neem je dus totaal niet serieus
Ja hoor, ook op dezelfde school gezeten als Suzan (en Freek). Dag speelt allicht ook mee.quote:Op donderdag 25 december 2025 17:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Weet je zeker dat jullie 50% dna delen?
Het is donderdag.quote:Op donderdag 25 december 2025 17:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja hoor, ook op dezelfde school gezeten als Suzan (en Freek). Dag speelt allicht ook mee.
Zeg, Claudia de Breij..... ga je nu wederom kwaliteit met pulp vergelijken?quote:Op donderdag 25 december 2025 17:38 schreef Document1 het volgende:
Suzan en Freek zijn de Acda en de Munnik van deze generatie. Daar komen we nooit meer vanaf.![]()
Nou, dat gaat niet lang meer duren.quote:Op donderdag 25 december 2025 17:38 schreef Document1 het volgende:
Suzan en Freek zijn de Acda en de Munnik van deze generatie. Daar komen we nooit meer vanaf.![]()
Te dikke vingers.quote:
Het regent hier iig geen zonnestralen.quote:Op donderdag 25 december 2025 17:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zeg, Claudia de Breij..... ga je nu wederom kwaliteit met pulp vergelijken?
Persoonlijk ben ik meer fan van de Pet Shop Boys.quote:Op donderdag 25 december 2025 17:38 schreef Document1 het volgende:
De versie van Elvis is echt 1000x beter.
Wauw, wat een vergelijking...quote:Op donderdag 25 december 2025 17:38 schreef Document1 het volgende:
Jawel hoorquote:Op donderdag 25 december 2025 17:40 schreef Document1 het volgende:
Nederlands, duo en een bakvissen publiek. Zo raar is de vergelijking niet.
Ik zag dat New York Minute veel te laag staat in deze lijst.... Schandalig...quote:
Maar ja dat is inmiddels wel bekend van NLquote:Op donderdag 25 december 2025 17:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik zag dat New York Minute veel te laag staat in deze lijst.... Schandalig...
Engelse vakbladen gelezen, zeker?quote:Op donderdag 25 december 2025 17:39 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik meer fan van de Pet Shop Boys.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |