Dit!!! Bizar joh. Hoop dat het geen virus is en gewoon wat verkeerd gegeten. Bizar dat je het wil riskeren om anderen aan te stekenquote:Op donderdag 25 december 2025 21:21 schreef Beertjeteddy het volgende:
Lekker. Sanneke heeft buikgriep, gaat alsnog stronteigenwijs mee en kotst daar de boel onder en heeft blijkbaar nog allemaal dingen in elkaar geflanst in de keuken vannochtend voor iedereen. Leuk voor de werkende daar in haar schoonfamilie die eindelijk een keer vakantie hebben, aangestoken door je schoondochter/zus die met een buikvirus naar je toe komt en eten heeft gemaakt... bah.
Ze heeft idd niet gezegd dat ze alleen is.quote:Op donderdag 25 december 2025 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wanneer heeft ze dan gezegd dat ze alleen is?
En dat Tim niet op de foto's staat wil ook niet zeggen dat hij er niet bij is, waarschijnlijk wil hij (nog) niet met zijn kop op Insta.
Ik nam haar post heel letterlijk: “het was vier kindjes in een joggingpak en ondergetekende op uggs ipv hoge hakken”.quote:Op donderdag 25 december 2025 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wanneer heeft ze dan gezegd dat ze alleen is?
En dat Tim niet op de foto's staat wil ook niet zeggen dat hij er niet bij is, waarschijnlijk wil hij (nog) niet met zijn kop op Insta.
quote:Op donderdag 25 december 2025 20:05 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
En dan reageert iemand: zelfontspanner. Ja zelfontspanner m’n hol.
Die eerste ja, kan. Maar er zit ook wat tussen waar iedereen op staat die wel echt geen zelfontspanner zijnquote:Op donderdag 25 december 2025 20:05 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
En dan reageert iemand: zelfontspanner. Ja zelfontspanner m’n hol.
Maar misschien wil ze Tim nog helemaal niet naar buiten brengen, dat kan toch en het kan toch ook dat ze verdrietig is omdat deze kerst zo anders is dan voorheen, ook al is er nu een andere man.quote:Op donderdag 25 december 2025 21:39 schreef lila01 het volgende:
De maximaal dramatische tekst van Michelle suggereert dat ze alleen is met de kinderen. Zij en haar klaver samen in hun huiskloffie.
Tim wordt niet genoemd. En ja, natuurlijk heeft hij de foto' s gemaakt. Dat zie je direct aan de slechte kwaliteit. Hij moet nog oefenen.
Waarom niet gewoon schrijven dat je met zijn zessen was.
Dit is weer vissen naar complimentjes en ja hoor, daar zijn de hartjes weer.
Welkom!quote:Op donderdag 25 december 2025 21:04 schreef Glitterlijm het volgende:
Ik was benieuwd naar de "zelfontspanner" foto's van MB/MW maar jeetje, na al die tijd toch ineens geblokt. Gisteravond een opmerking geplaatst bij jvp hoe leuk het is om haar met Koen samen te zien en poef, nu geblokt dus. Hoe dat dus wordt gecheckt allemaal he, sad.
Oja, hoi hoi. Ik denk dat ik toch maar eens mee ga schrijven af en toe.
Dat wel ja, best wel sneu en lijkt me best een klus ook.quote:Op donderdag 25 december 2025 21:48 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Welkom!
Triest dat ze blijkbaar de reacties bij jvp meeleest en dan gaat blokkeren
Half Nederland volgens mij, ik moet er ook niet aan denken.quote:Op donderdag 25 december 2025 21:48 schreef Deisyy het volgende:
Wat ik me wel afvraag is waarom ze gaat gourmetten, wie gourmet er in godesnaam nog steeds, die hele boerderie zal dagen vergeven zijn van de vette luchten.
Gourmetten snap ik ook niet.quote:Op donderdag 25 december 2025 21:48 schreef Deisyy het volgende:
Wat ik me wel afvraag is waarom ze gaat gourmetten, wie gourmet er in godesnaam nog steeds, die hele boerderie zal dagen vergeven zijn van de vette luchten.
Natuurlijk zijn er ergere dingen, maar als je nog niet zo lang geleden dacht gelukkig te zijn in je relatie, al was het een vreemde en dat dat nu, om welke reden dan ook, allemaal kapot is, dan kan ik me wel voorstellen dat het je even niet lukt om alleen maar zegeningen te tellen.quote:Op donderdag 25 december 2025 21:50 schreef lila01 het volgende:
Ik erger me nogal aan MW' s dramagedoe over de Kerst.
Die vrouw weet niet hoe goed ze het heeft. Vier gezonde kinderen en een vriend waar ze verliefd op is en waarmee ze morgen (?) naar Dubai vliegt.
Er zijn genoeg mensen die deze Kerst iemand moeten missen, misschien de Kerst in het ziekenhuis moeten doornen of andere grote zorgen en groot verdriet hebben
Ja, sorry, dan trek ik dat gezeur niet zo. Tel je zegeningen, zou ik willen zeggen.
Die lucht kan de komende dagen lekker in de boerderij blijven hangen terwijl Michelle door Dubai flaneert.quote:Op donderdag 25 december 2025 21:48 schreef Deisyy het volgende:
Zo schrijft ze het ook hoor, zij met de kinderen.quote:Op donderdag 25 december 2025 21:41 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Ik nam haar post heel letterlijk: “het was vier kindjes in een joggingpak en ondergetekende op uggs ipv hoge hakken”.
Excuus ik was niet de enige hierboven te lezen.
✋️ hier heerlijk gegourmet... en als ik zo rondkijk online vele mensen met mijquote:Op donderdag 25 december 2025 21:48 schreef Deisyy het volgende:
Misschien komt papa Walk even luchten.quote:Op donderdag 25 december 2025 21:53 schreef Cyan het volgende:
[..]
Die lucht kan de komende dagen lekker in de boerderij blijven hangen terwijl Michelle door Dubai flaneert.
Het is leuk en gezellig, maar ik vond die lucht niet te doen, dus ik sta open voor tips.quote:Op donderdag 25 december 2025 21:55 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
✋️ hier heerlijk gegourmet... en als ik zo rondkijk online vele mensen met mij
Ze kan het toch nooit goed doen hè?quote:Op donderdag 25 december 2025 21:39 schreef lila01 het volgende:
De maximaal dramatische tekst van Michelle suggereert dat ze alleen is met de kinderen. Zij en haar klaver samen in hun huiskloffie.
Tim wordt niet genoemd. En ja, natuurlijk heeft hij de foto' s gemaakt. Dat zie je direct aan de slechte kwaliteit. Hij moet nog oefenen.
Waarom niet gewoon schrijven dat je met zijn zessen was.
Dit is weer vissen naar complimentjes en ja hoor, daar zijn de hartjes weer.
Mijn tip; altijd zorgen dat je bij iemand anders gaat gourmetten 🤣.quote:Op donderdag 25 december 2025 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is leuk en gezellig, maar ik vond die lucht niet te doen, dus ik sta open voor tips.
Sorry voor het offtopic
Heb je een lampje Berger?quote:Op donderdag 25 december 2025 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is leuk en gezellig, maar ik vond die lucht niet te doen, dus ik sta open voor tips.
Sorry voor het offtopic
🤣quote:Op donderdag 25 december 2025 22:00 schreef Keesie123 het volgende:
[..]
Mijn tip; altijd zorgen dat je bij iemand anders gaat gourmetten 🤣.
Dit is de enige tip die echt helpt!quote:Op donderdag 25 december 2025 22:00 schreef Keesie123 het volgende:
[..]
Mijn tip; altijd zorgen dat je bij iemand anders gaat gourmetten 🤣.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |