Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
I know, maar is het zo vreemd overeenkomsten te zien in de situaties? Te veel dingen bewaren om eigenlijk niet kloppende redenen?quote:Op donderdag 25 december 2025 13:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik had het over de spullen van GG maar oké![]()
Nee, enigszins kritisch zijn advies geven is wat anders dan dwingend zijn en snauwen. Ik ben er veel vrijblijvender in.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je doet nu precies zoals die vrouw bij jou deed…
![]()
GG mag bewaren wat hij wil. En als de redenen kloppen voor hem is het goed. Waarom denken mensen dat ze mogen beslissen wat een ander weggooit.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:09 schreef ToT het volgende:
[..]
I know, maar is het zo vreemd overeenkomsten te zien in de situaties? Te veel dingen bewaren om eigenlijk niet kloppende redenen?
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Verkochtquote:Op donderdag 25 december 2025 12:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar hij zijn bierbrouwerij gaat plaatsen.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Oplaadkabels heb ik ook wel wat, maar die gebruik ik ook allemaal..quote:Op donderdag 25 december 2025 13:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb wel veel kabels en snoeren
Maar! Zo'n oude USB-A kabel is me wel weer eens van pas gekomen
Gebruik jij ook die kabels en snoeren?
Who cares if one more light goes out?
In the sky of a million stars. ♪![]()
Van mij mag hij bewaren wat hij wil, maar overleg is wel goed en proberen inzicht te geven kan ook helpen. Daarna uiteraard het antwoord en de keuze gewoon accepteren, maar ik laat het onderwerp maar weer los want ik merk dat ik wat getriggerd heb.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
GG mag bewaren wat hij wil. En als de redenen kloppen voor hem is het goed. Waarom denken mensen dat ze mogen beslissen wat een ander weggooit.
![]()
Nee, ze zitten in dozenquote:Op donderdag 25 december 2025 13:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oplaadkabels heb ik ook wel wat, maar die gebruik ik ook allemaal..
Gebruik jij ook die kabels en snoeren?![]()
![]()
Werkende kabels en snoeren gooi ik ook niet weg. Komt altijd wel weer eens van pas.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dan kan dat wel weg toch. of ieder geval de helft eerst weg doenquote:
Who cares if one more light goes out?
nou nee, omdat we die ondergrondse containers hebben. alleen de PMD is nog een bak die ze ophalenquote:Op donderdag 25 december 2025 13:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wordt dat bij jou niet 1 keer in de maand op gehaald oudpapier en karton?
Mwa als je alles klein moet maken, ben je wel even bezig
nu kun je volgens mij aanvragen en het aan de straat zetten als je grof afval hebt.
Maarja dat gaat niet handig worden met papier en dozen, want zie dat al over straat waaien dan.
Het kan naar de gemeentewerf wel gratis trouwens.
Maar eigenlijk zou een ondergrondse bak met een iets grotere opening als brievenbus wel handiger zijn.
Zelfde met grof afval enzo, maar daar naait de gemeente me mee, want je betaald wel per keer dat je die bak open doet. en ipv 50L zakken kan er nu nog maar een heel kleintje in.
Doel heeft gemeente bereikt want doe nu wel PMD scheiden omdat dat wel in een grote container kan die opgehaald word.
Dat papier en zeker die grotere dozen, echt geen zin om dat allemaal in stukjes te scheuren en het in die ondergrondse te stoppen.Do what you love, love what you do!![]()
Ik weet niet of ik telefoonsnoeren nog moet bewaren, want ik heb geen vaste telefoonaansluiting meer. Maar wie weet komt het nog eens van pas.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:12 schreef Moeraskat het volgende:
Werkende kabels en snoeren gooi ik ook niet weg. Komt altijd wel weer eens van pas.![]()
Anders morgen nieuwe kopen.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan kan dat wel weg toch. of ieder geval de helft eerst weg doen
Ja, ik ga ermee bezig.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan kan dat wel weg toch. of ieder geval de helft eerst weg doen![]()
Zoveel plek neemt’t vast niet in beslag.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik telefoonsnoeren nog moet bewaren, want ik en geen vaste telefoonaansluiting meer. Maar wie weet komt het nog eens van pas.
Wij hebben weer vaste telefoon
het is een beetje dat iemand soms schop onder je reet moet geven. LOL heb ik ook soms nodigquote:Op donderdag 25 december 2025 13:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Van mij mag hij bewaren wat hij wil, maar overleg is wel goed en proberen inzicht te geven kan ook helpen. Daarna uiteraard het antwoord en de keuze gewoon accepteren, maar ik laat het onderwerp maar weer los want ik merk dat ik wat getriggerd heb.
maargoed kan idd wel op beetje adviserende manier als van moeten doen ofzo.
Do what you love, love what you do!![]()
Nee, dat is het punt. Het zit gewoon een een doos, al jaren, en het staat er maar te staan. Ik heb er geen last van, dat is het. Maar een keer de boel ordenen is wel nuttig en handig, wie weet ga ik binnenkort verhuizen en dan is dat minder een berg om tegenop te zien.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zoveel plek neemt’t vast niet in beslag.
Wij hebben weer vaste telefoon![]()
Dan gewoon zelf maar weg brengen naar de gemeentewerf..quote:Op donderdag 25 december 2025 13:12 schreef kree het volgende:
[..]
nou nee, omdat we die ondergrondse containers hebben. alleen de PMD is nog een bak die ze ophalen
nu kun je volgens mij aanvragen en het aan de straat zetten als je grof afval hebt.
Maarja dat gaat niet handig worden met papier en dozen, want zie dat al over straat waaien dan.
Het kan naar de gemeentewerf wel gratis trouwens.
Maar eigenlijk zou een ondergrondse bak met een iets grotere opening als brievenbus wel handiger zijn.
Zelfde met grof afval enzo, maar daar naait de gemeente me mee, want je betaald wel per keer dat je die bak open doet. en ipv 50L zakken kan er nu nog maar een heel kleintje in.
Doel heeft gemeente bereikt want doe nu wel PMD scheiden omdat dat wel in een grote container kan die opgehaald word.
Dat papier en zeker die grotere dozen, echt geen zin om dat allemaal in stukjes te scheuren en het in die ondergrondse te stoppen.Who cares if one more light goes out?
owh hoezo weer vaste telefoon eigenlijk?quote:Op donderdag 25 december 2025 13:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zoveel plek neemt’t vast niet in beslag.
Wij hebben weer vaste telefoonDo what you love, love what you do!![]()
Gewoon lekker doen wat je zelf wilt GGquote:Op donderdag 25 december 2025 13:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat is het punt. Het zit gewoon een een doos, al jaren, en het staat er maar te staan. Ik heb er geen last van, dat is het. Maar een keer de boel ordenen is wel nuttig en handig, wie weet ga ik binnenkort verhuizen en dan is dat minder een berg om tegenop te zien.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: