Kloptquote:Op donderdag 25 december 2025 12:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo fijn zo veel frictie
Het is idd best een bedrag, met dat geld kan je ook weer iets anders voor kopen of wat leuks mee doenquote:Op donderdag 25 december 2025 12:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou over 4 dagen kunnen, maar dat kost me wel 500 extra.
De betaallink is al verlopen dus ik zou het opnieuw moeten aanvragen, en de prijs zal waarschijnlijk omhoog gegaan zijn.
Met die 500 euro vervroeg ik haar vertrek een weekje en ik zit nog steeds te twijfelen; het is echt een hele smak geld die ik niet kan missen, maar nog een kleine 2 weken in deze sfeer zitten is ook vreselijk. Aan de andere kant heb ik mijn scheiding ook overleefd.
Ze heeft hier een paar keer gekookt, maar vindt mijn maaltijden veel lekkerder.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh nou dat, ook geen dingen wat ze normaal in haar land eet. Wat ze bijv kan maken ofz?
8 dagen. Maar idd.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat je daar mee moet doen weet je zelf het beste. Of je die 4 dagen 500 waard is.
Ze heeft nu geen inkomsten en wel veel kosten in eigen land. Ik maak maandelijks 100 euro over aan haar (plus soms wat extra indien nodig voor bepaalde situaties) zodat ze niet te veel in nood komt, maar ze blijft drammen voer dat haar schulden daar aan het oplopen zijn en dat dit nog betaald moet worden en dat nog enz.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het is idd best een bedrag, met dat geld kan je ook weer iets anders voor kopen of wat leuks mee doen
Maar die 2 weken gaan dan wel tergend langzaam, en waarom betaald zij daar dan ook niet wat ?
Dat is wel super lief, dat je dat doet.. Maar je weet 100% zeker dat ze schulden heeft?quote:Op donderdag 25 december 2025 12:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze heeft nu geen inkomsten en wel veel kosten in eigen land. Ik maak maandelijks 100 euro over aan haar (plus soms wat extra indien nodig voor bepaalde situaties) zodat ze niet te veel in nood komt, maar ze blijft drammen voer dat haar schulden daar aan het oplopen zijn en dat dit nog betaald moet worden en dat nog enz.
Ik heb er nooit papieren van gezien, maar haar verhalen lijken wel te kloppen. Sowieso vliegt het geld er bij haar wel enorm doorheen voor de scholing van haar kinderen, huur van haar huis en bedrijfspandje en diverse andere dingen.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is wel super lief, dat je dat doet.. Maar je weet 100% zeker dat ze schulden heeft?
Krijg net een apje van mijn zus.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:20 schreef ToT het volgende:
Heb je de kleine al wel ingeschreven als woningzoekende? Anders heeft-ie na de studie natuurlijk wel een probleem om wat te vinden he!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
quote:Op donderdag 25 december 2025 12:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Krijg net een apje van mijn zus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verschrikkelijk!
![]()
quote:Op donderdag 25 december 2025 12:40 schreef Fogel het volgende:
Ik wens jullie allemaal een fijne kerst toe 🎄SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gozer!
Hee van het zelfde he, en veel plezier in je nieuwe woning dan!![]()
Ik wens jullie allemaal een fijne kerst toe 🎄Jij ook fijne dagen Fogel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ik wens jullie allemaal een fijne kerst toe 🎄Jij ook een fijne kerst Fogel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De kosten daar zijn dus nog duurder dan hier?quote:Op donderdag 25 december 2025 12:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb er nooit papieren van gezien, maar haar verhalen lijken wel te kloppen. Sowieso vliegt het geld er bij haar wel enorm doorheen voor de scholing van haar kinderen, huur van haar huis en bedrijfspandje en diverse andere dingen.
Maar ik heb haar heel duidelijk gemaakt dat ik daar niets aan kon veranderen, ook toen ze op d'r knieën voor me zat met haar gezicht op mijn knie en vol zelfmedelijden zat te drammen van dat ik zo'n arme vriendin heb.
Sorry, maar daar ben ik totaal ongevoelig voor; ik doe al zo veel voor haar en krijg nauwelijks waardering terug.
Ik wens jullie allemaal een fijne kerst toe 🎄Jij ook fijne feestdagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je hebt dus een mooie appartement gekocht?A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼
[..]
Krijg net een apje van mijn zus.Ah neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Ja ik schrik behoorlijk van bepaalde kosten, en haar inkomsten zijn daar ook laag, ook al heeft ze een eigen bedrijfje.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
De kosten daar zijn dus nog duurder dan hier?![]()
Ja dat is wel erg zuur, stank voor dank..
Ja, die paar dagen gaan ook wel voorbij en dan is ze weg. En nu ze in bed ligt heb je er ook geen last van. Is mini-ToT al weg?quote:Op donderdag 25 december 2025 12:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze heeft hier een paar keer gekookt, maar vindt mijn maaltijden veel lekkerder.
Boeuf bourguignon vindt ze wel lekker, gebakken kalfsvlees, wat groenten enz.
Maar geen "Europese maaltijden" (wat is boeuf bourguignon dan?) en zeker geen dingen die apart zijn. Toastjes eet ze alleen droog, ook al vond ze heksenkaas wel lekker maar toch eet ze het het liefste zonder dat er op.
Gevulde paprika's, kaasjes, filet americain, olijven enz moet ze niks van hebben.
Kibbeling vond ze 1x lekker maar moest er daarna niets meer van hebben.
Ze wordt steeds negatiever over alles. Ze mist haar thuisland duidelijk.
Appartement? Dat is een behoorlijke verandering!quote:Op donderdag 25 december 2025 12:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jij ook fijne feestdagen![]()
Je hebt dus een mooie appartement gekocht?
Volgens mij had hij het daar wel overquote:Op donderdag 25 december 2025 12:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Appartement? Dat is een behoorlijke verandering!
Ik wens jullie allemaal een fijne kerst toe 🎄Goed nieuws! Fijne kerst 🎄SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Je zou zo man toch in huis nemen. Hoe triest is dit.quote:
Mini heb ik vanmorgen weggebracht.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, die paar dagen gaan ook wel voorbij en dan is ze weg. En nu ze in bed ligt heb je er ook geen last van. Is mini-ToT al weg?
Over dat eten: heeft ze al eens patat gehad?
[..]
Krijg net een apje van mijn zus.Ah gossie arme man.. Dat ze niet iets regelen voor die meneer..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼
Ja…quote:Op donderdag 25 december 2025 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou zo man toch in huis nemen. Hoe triest is dit.
Ja nee vergeleken met zijn oude woonsituatie, dat is een behoorlijke omschakeling!quote:Op donderdag 25 december 2025 12:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Volgens mij had hij het daar wel over
Ja dat wel iddquote:Op donderdag 25 december 2025 12:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee vergeleken met zijn oude woonsituatie, dat is een behoorlijke omschakeling!
Moet alles met rijst gecombineerd kunnen worden?quote:Op donderdag 25 december 2025 12:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini heb ik vanmorgen weggebracht.
Patat, heb ik ook aan zitten denken ja! Haha! Maar ik denk niet dat ze dat lekker zal vinden; als je het niet met rijst kunt eten, vindt ze het niks aan.
Rijst met bami, lekkerquote:Op donderdag 25 december 2025 12:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moet alles met rijst gecombineerd kunnen worden?
Ja, en met een huis hoeveel spullen je ongemerkt hebt. Dat gaat nooit passen als je naar een appartement switcht.quote:
En chilisaus en/of Maggi.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moet alles met rijst gecombineerd kunnen worden?
Ben benieuwd waar hij zijn bierbrouwerij gaat plaatsen.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, en met een huis hoeveel spullen je ongemerkt hebt. Dat gaat nooit passen als je naar een appartement switcht.
Net zoals bier in pannenkoekenquote:Op donderdag 25 december 2025 12:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maggi in pannenkoeken, daar zou ik nooit aan denken. Maggi hoort in de soep.
Dan bewaar je ook veel langer de spullen..quote:Op donderdag 25 december 2025 12:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, en met een huis hoeveel spullen je ongemerkt hebt. Dat gaat nooit passen als je naar een appartement switcht.
Ik gooi niet snel wat weg nee. Ik had me voorgenomen om er eens voor te gaan zitten op koude winterdagen en de boel eens te gaan sorteren.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan bewaar je ook veel langer de spullen..
Ja nee dat heb ik niet in de pannenkoek gedaan, maar zij doet het wel in eieren en geroerbakte groenten enzo.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maggi in pannenkoeken, daar zou ik nooit aan denken. Maggi hoort in de soep.
Zal ik helpen?quote:Op donderdag 25 december 2025 12:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik gooi niet snel wat weg nee. Ik had me voorgenomen om er eens voor te gaan zitten op koude winterdagen en de boel eens te gaan sorteren.
* gebrokenglas kijkt naar buiten en ziet dat het een koude winterdag is....
Ja hup doe dat maar evenquote:Op donderdag 25 december 2025 12:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik gooi niet snel wat weg nee. Ik had me voorgenomen om er eens voor te gaan zitten op koude winterdagen en de boel eens te gaan sorteren.
Ik wil best wel helpen met uitzoeken, sorteren en adviseren hoor.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Van een ander gaat altijd makkelijk omdat je dan geen herinneringen er aan hebt.quote:
Ik heb ooit een keer van een therapeut te horen gekregen dat ik mijn huissleutel aan vrienden moest geven en dat die in mijn afwezigheid alles weg moesten flikkeren waarvan zij dachten dat het niet nodig was.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Van een ander gaat altijd makkelijk omdat je dan geen herinneringen er aan hebt.
Beter!quote:Op donderdag 25 december 2025 12:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Het probleem is ermee beginnen. Als je maar eenmaal bezig bent...
Maar ik ga zo beginnen, dat had ik me al voorgenomen.
De eerste stap is soms t zwaarstquote:Op donderdag 25 december 2025 12:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Het probleem is ermee beginnen. Als je maar eenmaal bezig bent...
Maar ik ga zo beginnen, dat had ik me al voorgenomen.
Sadistische therapeutquote:Op donderdag 25 december 2025 12:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer van een therapeut te horen gekregen dat ik mijn huissleutel aan vrienden moest geven en dat die in mijn afwezigheid alles weg moesten flikkeren waarvan zij dachten dat het niet nodig was.![]()
![]()
Maar een kritische blik is wel handig
Wat is het? Waarom ligt het op zolder? Bewaar je omdat je het nodig hebt, er herinneringen aan zitten, of puur omdat het duur was en het zonde is om weg te gooien?
Heb je het vervangen voor iets nieuwers en bewaar je het als reserve? Waarom heb je het dan vervangen en hoe groot is de kans dat je het dan ooit nog als reserve gaat inzetten als het nieuwe exemplaar kapot gaat of whatever? Je hebt het met een reden vervangen. (Denk bijvoorbeeld aan meubeltjes of zo.)
Klopt. Ik heb al heel wat in dozen staan (ik ben al eens eerder bezig geweest met zo'n voorjaaropruimwoedemoment), dus ik kan elke keer een doos pakken en die doornemen. Elke dag 2 dozen doen, zoiets.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
De eerste stap is soms t zwaarst
Pffff er was daar nog eentje die NÓG erger was.quote:
Oh. Ja als dat voor je werktquote:Op donderdag 25 december 2025 12:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb al heel wat in dozen staan (ik ben al eens eerder bezig geweest met zo'n voorjaaropruimwoedemoment), dus ik kan elke keer een doos pakken en die doornemen. Elke dag 2 dozen doen, zoiets.
Nou, dit. Iemand anders kan toch niet bepalen waarom ik iets heb?quote:Op donderdag 25 december 2025 12:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer van een therapeut te horen gekregen dat ik mijn huissleutel aan vrienden moest geven en dat die in mijn afwezigheid alles weg moesten flikkeren waarvan zij dachten dat het niet nodig was.![]()
![]()
Maar een kritische blik is wel handig
Wat is het? Waarom ligt het op zolder? Bewaar je omdat je het nodig hebt, er herinneringen aan zitten, of puur omdat het duur was en het zonde is om weg te gooien?
Heb je het vervangen voor iets nieuwers en bewaar je het als reserve? Waarom heb je het dan vervangen en hoe groot is de kans dat je het dan ooit nog als reserve gaat inzetten als het nieuwe exemplaar kapot gaat of whatever? Je hebt het met een reden vervangen. (Denk bijvoorbeeld aan meubeltjes of zo.)
Iddquote:Op donderdag 25 december 2025 12:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, dit. Iemand anders kan toch niet bepalen waarom ik iets heb?
Dat kan je ook doen..quote:Op donderdag 25 december 2025 12:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb al heel wat in dozen staan (ik ben al eens eerder bezig geweest met zo'n voorjaaropruimwoedemoment), dus ik kan elke keer een doos pakken en die doornemen. Elke dag 2 dozen doen, zoiets.
Heel goed, stapje voor stapje.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat zijn echt goede momenten of momenten waar je enorm spijt van gaat krijgen.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat kan je ook doen..
Soms kan je ook iets te snel weg gooien, omdat je in zo'n opruimwoedebui bent
Dat gaat werken want ik werk altijd met van die todo lijstjes, en ik plan gewoon zo'n doos opruimen als een todo item in voor elke dag. Of voor de dagen dat ik niet hoef te werken, zoiets. Een dag moet niet te vol zitten.quote:
Fucking dit dus ja!quote:Op donderdag 25 december 2025 12:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, dit. Iemand anders kan toch niet bepalen waarom ik iets heb?
quote:Op donderdag 25 december 2025 12:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat gaat werken want ik werk altijd met van die todo lijstjes, en ik plan gewoon zo'n doos opruimen als een todo item voor elke dag.
Vaak zat meegemaakt!quote:Op donderdag 25 december 2025 12:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat kan je ook doen..
Soms kan je ook iets te snel weg gooien, omdat je in zo'n opruimwoedebui bent
Dat je iemand aan je spullen laat zitten zegquote:Op donderdag 25 december 2025 12:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Fucking dit dus ja!
Ook met onderdeeltjes: "Wat is dit?"
- "Ehhh..."
"Je herkent het dus niet? Dan kan het dus ook gewoon meteen weg!"
Ja, daag. Niks daarvan.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Fucking dit dus ja!
- "Ehhh..."
Gewoon bij alles vragen of je dit nog wil, en dan het antwoord accepteren.quote:
Precies. Nee hoor, dat soort sessies, daar begin ik niet aan.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Vaak zat meegemaakt!Soms moet je letterlijk de volgende dag het weer opnieuw kopen!
Soms een maandje later.
Kijk in de kast, huh ik dacht dat ik die trui nog had.. maar die dus weg gedaanquote:Op donderdag 25 december 2025 13:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Vaak zat meegemaakt!Soms moet je letterlijk de volgende dag het weer opnieuw kopen!
Soms een maandje later.
haha herkenbaar, ik heb 1 kamer die ik niet gebruik en die staat nog vol met verpakkingsdozen.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Same herequote:Op donderdag 25 december 2025 12:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Fucking dit dus ja!
- "Ehhh..."
Zo werkt het niet. Ik heb een doos (of 2 dozen geloof ik) met allemaal automaterialen. Startkabels enzo. Dat gooi ik niet weg want dat gaat een keer nodig zijn.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Heel goed, stapje voor stapje.
Ik ken mensen die stellig hebben van: "Als ik een doos een heel jaar niet heb aangeraakt, betekent dat dat ik de inhoud ervan niet nodig heb en dus gaat die doos dan ongeopend de container in."
Ja ik had echt een paar kuub weggeflikkerd en vroeg mijn ambulant begeleidster of ze me met het laatste kleine beetje wilde helpen.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat je iemand aan je spullen laat zitten zeg
Verpakkingsmatriaal van gadget dingen bewaar ik vaak nog wel een tijd..quote:Op donderdag 25 december 2025 13:02 schreef kree het volgende:
[..]
haha herkenbaar, ik heb 1 kamer die ik niet gebruik en die staat nog vol met verpakkingsdozen.
Al dan niet denk je bewaar die ff ivm mss garantie en terugsturen.
Maarja het keer wegbrengen, hmmms
Waarom?quote:Op donderdag 25 december 2025 13:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Verpakkingsmatriaal van gadget dingen bewaar ik vaak nog wel een tijd..
Ja en nee. Soms is overleg en duidelijk maken waarom het wel weg zou kunnen ook wel goed. Dat heb ik zelf gedaan bij een systeembeheerder bij mij op het werk die over een tijdje met pensioen zou gaan maar echt letterlijk alles bewaarde wat er ooit binnen was gekomen. Oude HP deskjet 500 printers, CRT monitoren enz.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gewoon bij alles vragen of je dit nog wil, en dan het antwoord accepteren.
Nja mocht het stuk gaan, kan je het daar weer in doen en meenemen naar de winkelquote:
O, die dingen kunnen wel weg.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en nee. Soms is overleg en duidelijk maken waarom het wel weg zou kunnen ook wel goed. Dat heb ik zelf gedaan bij een systeembeheerder bij mij op het werk die over een tijdje met pensioen zou gaan maar echt letterlijk alles bewaarde wat er ooit binnen was gekomen. Oude HP deskjet 500 printers, CRT monitoren enz.
Beetje aparte vergelijkingquote:Op donderdag 25 december 2025 13:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en nee. Soms is overleg en duidelijk maken waarom het wel weg zou kunnen ook wel goed. Dat heb ik zelf gedaan bij een systeembeheerder bij mij op het werk die over een tijdje met pensioen zou gaan maar echt letterlijk alles bewaarde wat er ooit binnen was gekomen. Oude HP deskjet 500 printers, CRT monitoren enz.
ik ook maar eigenlijk te lang, want het is sporadisch dat ik er mss 1 keer iets terugstuurde.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Verpakkingsmatriaal van gadget dingen bewaar ik vaak nog wel een tijd..
Is blub verstopt?quote:
Dat is zeker zoquote:Op donderdag 25 december 2025 13:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja mocht het stuk gaan, kan je het daar weer in doen en meenemen naar de winkel
Ook wel kritisch in zijn; sommige dingen zul je waarschijnlijk nooit nodig hebben en kosten geen drol als je het opnieuw zou moeten kopen, maar startkabels moet je natuurlijk niet zomaar weggooien.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo werkt het niet. Ik heb een doos (of 2 dozen geloof ik) met allemaal automaterialen. Startkabels enzo. Dat gooi ik niet weg want dat gaat een keer nodig zijn.
Soms bewaar je dingen om redenen die niet logisch zijn; hij vond alles nostalgie of dacht het ooit nog wel te kunnen verkopen aan een opkoper.quote:
Je hebt ook wel echt enorme struggles in het leven hèquote:Op donderdag 25 december 2025 13:05 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook maar eigenlijk te lang, want het is sporadisch dat ik er mss 1 keer iets terugstuurde.
Zou het beter gelijk gewoon weg kunnen gooien of wegbrengen met die grote dozen.
Want ja een normale container waar je het zo in kunt flikkeren zie ik nergens meer.
En heb ik het over karton en papier.
neeeee moet ik het in stukjes gaan scheuren enzo omdat het anders niet door het "brievenbus" formaat gat past in de papier container hier in de straat.
Hoe kut. naja en nu staat er zoveel dat ik er niet eens zin in heb om het allemaal naar de gemeentewerf te brengen
Ik snap jullie
Ik had het over de spullen van GG maar okéquote:Op donderdag 25 december 2025 13:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Soms bewaar je dingen om redenen die niet logisch zijn; hij vond alles nostalgie of dacht het ooit nog wel te kunnen verkopen aan een opkoper.
Wordt dat bij jou niet 1 keer in de maand op gehaald oudpapier en karton?quote:Op donderdag 25 december 2025 13:05 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook maar eigenlijk te lang, want het is sporadisch dat ik er mss 1 keer iets terugstuurde.
Zou het beter gelijk gewoon weg kunnen gooien of wegbrengen met die grote dozen.
Want ja een normale container waar je het zo in kunt flikkeren zie ik nergens meer.
En heb ik het over karton en papier.
neeeee moet ik het in stukjes gaan scheuren enzo omdat het anders niet door het "brievenbus" formaat gat past in de papier container hier in de straat.
Hoe kut. naja en nu staat er zoveel dat ik er niet eens zin in heb om het allemaal naar de gemeentewerf te brengen
Ik snap jullie
Ik heb wel veel kabels en snoerenquote:Op donderdag 25 december 2025 13:02 schreef Lovely het volgende:
Maar zo begint horden ook, oh die gebruik ik niet maar kan altijd nog van pas komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |