Zonder deze man waren de huidige DJ's als Tiesto, Afrojack etc er nooit geweestquote:Op donderdag 25 december 2025 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Is dit een soort Tubar Bells lite?
Tubular Bells 0.16quote:Op donderdag 25 december 2025 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Is dit een soort Tubar Bells lite?
Drukke groepen met mensen.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is er ook iets dat met een pilletje juist niet leuk is?
Ah dan weet ik waar ik naar toe moet reizen met een tijdmachinequote:Op donderdag 25 december 2025 11:16 schreef Sabata het volgende:
[..]
Zonder deze man waren de huidige DJ's als Tiesto, Afrojack etc er nooit geweest
Je gaat even met Dio mee?quote:Op donderdag 25 december 2025 11:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ah dan weet ik waar ik naar toe moet reizen met een tijdmachine
Ik heb m zelf nooit gespeeld, maar die baslijn is wel lekker ja.quote:
Mooi, de jaarlijkse instrumentale publieksfavoriet van FOK! Top 2000 staat op een gezegend uurtje dit jaar. En gelukkig nét niet in de Van Inkel-shift.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mogguh!quote:Op donderdag 25 december 2025 11:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb m zelf nooit gespeeld, maar die baslijn is wel lekker ja.
Goeiemorgen
Je hebt het de hele ochtend al over slappe plassers.quote:
krijg jij hier een klein stijfje van dan?quote:Op donderdag 25 december 2025 11:19 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je hebt het de hele ochtend al over slappe plassers.
Is er gisteravond iets gebeurd wat je met ons wil delen?
Mee eens...quote:Op donderdag 25 december 2025 11:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind de versie van Alison Kraus beter
Het had als voorzichtige hint misschien beter in de shift van Ruud gepast.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:19 schreef Isorden het volgende:
Hij had zich best aan z'n eigen advies mogen houden
Past ook wel in de categorie ultieme Engelstalige meezingersquote:Op donderdag 25 december 2025 11:17 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Nummertje voor autisten in relaties
Mijn moeder vond dit ook leuk.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:19 schreef DecoAoreste het volgende:
Mijn moeder vindt dit mooi. Laten we zeggen dat onze smaak niet altijd identiek is.
Beste Bill...quote:Op donderdag 25 december 2025 11:19 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je hebt het de hele ochtend al over slappe plassers.
Is er gisteravond iets gebeurd wat je met ons wil delen?
Gorki GODENquote:
Dit staat er toch niet in?quote:Op donderdag 25 december 2025 11:20 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dio baas![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ieniminimuis is een...quote:Op donderdag 25 december 2025 11:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn moeder vond dit niet leuk. Ik wel
Feel youquote:Op donderdag 25 december 2025 11:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Leuk die zoenende mensen in café als je alleen met laptopje op bank zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |